Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

Que este-ce tu fait?

Je me cac si tu mange:))




Statusuri 2011 nr.2:

Ce poti face astazi,nu lasa pe maine,lasa pe poimaine ca nu va mai fi nevoie!:))




Statusuri 2011 nr.3:

dsada




Statusuri 2011 nr.4:

ma da faqu




Statusuri 2011 nr.5:

viata e ceea ce ni se intampla cand noi ne facem alte planuri....




Statusuri 2011 nr.6:

sunt frumos si sukar nu ca orice bosketar




Statusuri 2011 nr.7:

fitze gesturi si tupeu asta e talentul meu pe ecran da foarte bine o printesa asa ca mn stiu sa invart totul pe loc dobor prosti dintrun foc sunt fetzita si stiu sa ma fac iubita




Statusuri 2011 nr.8:

te iubesc pe cuvantul meu de minciinoasa




Statusuri 2011 nr.9:

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit...Da eu rad de voi ca suntetzi toti la fel:))




Statusuri 2011 nr.10:

fraieru e ca aierul...se trage in piept:))




Statusuri 2011 nr.11:

daca esti smecher, considerate un mare fraieer!!




Statusuri 2011 nr.12:

pe bancuta de la scoala am gasit o portocala si pe coaja ei scria seby nu ma uita




Statusuri 2011 nr.13:

frumosule,norocosule,cacaciosule,ai sa mergi pe o carare si ai sa gasesti ceva moale,si ai sal calci in picioare




Statusuri 2011 nr.14:

daca ai muri cine mar plange.......daca as traaaai ci ma va iubi sun antrebari de la oameni simpli




Statusuri 2011 nr.15:

Ce spune o blonda cnd e insarcinata?!...:sper k e al meu:)))))))))




Statusuri 2011 nr.16:

Am invatat k nimeni nu merita lakrimile tale......iar cel kre le merita sigur nu t va face sa plangi..........




Statusuri 2011 nr.17:

Ion si Gheorghe merg pe strada si face Ion catre Gheorghe

-Ma,vezi aia din stanga ii nevastamea si aia din dreapta amantamea

-da ,yo vad ma da sti ce-i ciudat?la mn ii invres




Statusuri 2011 nr.18:

Inteligenta ma urmareste...dar eu is mai rapid




Statusuri 2011 nr.19:

Sunt fitzoasa si cuminte si te fac doar din cuvinte!!!:))




Statusuri 2011 nr.20:

tara te inbraca on-line tu fa ceva fain...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu