Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

sunt momente in viata cand ti-e atat de de cineva, incat iti vine sa-l scoti din visele tale si sa-l imbratisezi cu adevarat...




Statusuri de dragoste nr.2:

Alfabetul incepe cu litera "A",Numararoarea cu cifra"1",Tristetea cu o lacrima,Bucuria cu un zambet,Si dragostea mea cu tine ingerash:x:X:x




Statusuri de dragoste nr.3:

tiam cerut sa imi acorzi din viatza ta o secunda eu tiam furat un minut team privit o ora team sarutat o zi te voi iubi o viatza...




Statusuri de dragoste nr.4:

eu sunt prea mica...tu esti ai mare....eu te plac......tu ma iubesti......tu ma vrei.....eu ezit.....suntem atat de diferiti.......toata lumea ne arata cu degetul.....eu iti ascund sentimentle fata de tine.....tu stigi in gura mare......dak ai putea sa-mi citesti gandurile......:D.....




Statusuri de dragoste nr.5:

te niubesc dar tu nu iti dai seama chiar dak iti zic alti




Statusuri de dragoste nr.6:

Sunt un politist si te arestez pt k esti u......e ilegal sa fi aja de frumoasa si de sexy.........Sentina este inkhisorea pe viatza in inima mea




Statusuri de dragoste nr.7:

te sfidez de la distanta prin intermediul unei simple poze incarcate de personalitatea mea care te face sa-ti pierzi controlul si sa ma urmezi fara inconstient




Statusuri de dragoste nr.8:

nuj km de ai putut sa ma faci sa TE IUBESK asha de molt..:X:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.9:

Iubeste`mA pt Ca si eu te iubesC...si promit ca N`am sa Mai greSesc....mereu voi fi alaturi de tn...la greu si la bine:X:X




Statusuri de dragoste nr.10:

nu te tine sa te-ndragostesti demine..:P:))




Statusuri de dragoste nr.11:

1000 sa te cunoasca

100 sa te iubesca

10 sa te vrea

1 sa te ia




Statusuri de dragoste nr.12:

Nu te las viata mea

Pt nimeni

Vreau mereu sa te tin langa mine

Nu te las niciodata

Jurami jurami

Iubire Viata ToaTa




Statusuri de dragoste nr.13:

din apa marilor as vrea sa impLetesc cuvantul dulce TE IUBESC si tie sa til daruiesc ca esti TOT CE IMI DORESC...!!!!!!!!!!!!!




Statusuri de dragoste nr.14:

eu sunt steaua ta iar u esti lumina din ea :X:X:X




Statusuri de dragoste nr.15:

Chiar si fara aer tot as mai putea trai,dar fara tine intr.o clipa as muri.Si in desert fara apa as rezista,dar fara tine nici o clipa nu as sta!!




Statusuri de dragoste nr.16:

. se spone ca in viata te indragostesti doar o data...ma bucur ca am fost langa tine pentru ca acum u esti iubirea vietii mele...




Statusuri de dragoste nr.17:

dami si mie o poza cu tine sa ii arat mosului ce sa imi aduka de craciun :D




Statusuri de dragoste nr.18:

My life for yours ;):D:X




Statusuri de dragoste nr.19:

mi-ai furat inima....dar ai uitat sa mio inpoiezi........ma gandeam sa ti-o las.....dar te rog ai grija de ea.........




Statusuri de dragoste nr.20:

te sarut in stil versace ca lumea sa te atace.................te sarut in stil armani ca sa-mi oftic toti dusmanii .............. te sarut in stil chanel ca asa-s eu dulce de fel......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu