Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

Si tin la tine ca la ochii mei din cap

Si te iubesk mai mult decat pe mine .

Si daca tu pe lume nu ai exista,

Sa iubesk nu as mai putea.




Statusuri de dragoste nr.2:

Fraierii imi bat in geam .... nu aud, am termopan :D:))Tare:))




Statusuri de dragoste nr.3:

Dnd,....incerc SA CRESK pe gresheala adversarului!




Statusuri de dragoste nr.4:

sortez o cana de nisip:

-0,.... te rog, ajuta-ma! >:d




Statusuri de dragoste nr.5:

Knd ma gandesc k te gandesti. Ca ma gandesc la tine , gandeste`te k ma gandesc.Ca te gandesti la me!!! [:-x]




Statusuri de dragoste nr.6:

Mi-e dor de tine

As vrea sa fii langa mine,

SA iti simnt buzele moi,

Sa fim iar amandoi!




Statusuri de dragoste nr.7:

ChIaR dAcA lUmEa ZiCe Ca SuNt VaGaBoNd . . .Te VrEaU pE tInE dE dRaGuL tAu Nu MaI pOt . . .VrEaU dOaR iUbIrE nU vReAu , Nu VrEaU aLtCeVa . . .NuMaI iUbIrE rUpTa DiN iNiMa Ta




Statusuri de dragoste nr.8:

de dragoste si departare




Statusuri de dragoste nr.9:

dragostea este o boala fara de care nu poti trai




Statusuri de dragoste nr.10:

te iubesc in stil fitos pe sistem periculos



emyutza_ghabytza




Statusuri de dragoste nr.11:

Am intrebari de pus, raspunsuri de dat, ganduri de ascuns, oameni de uitat..




Statusuri de dragoste nr.12:

A iubi e bine dar sa stii pe cine sa nu perdetii ani cu totii huliganii




Statusuri de dragoste nr.13:

Ingeras din cer pikt..ochii tai ma'u fermekt..dintr'o singura privire s'a nascut a mea iubiree...d la Andreea ptr Ovidiu MONdialu..




Statusuri de dragoste nr.14:

Te iubesc !!!




Statusuri de dragoste nr.15:

Ce dulce e viata mea, e ca mierea in cafea

Si oricat m-as chinui, mai mult n-o pot indulci.......chiar si atunci cand imi e greu la asta eu ma gandesc mereu...ca e bine,ca e rau asta e in sufletul meu.




Statusuri de dragoste nr.16:

M-am indragostit de tine.Nici nu stiu ce e cu mine. Esti in tot ceea ce fac. O, MA IAU DURERI DE CAP!




Statusuri de dragoste nr.17:

dakA vREi sA puI aPa intr'UN paHAR PLin, treBuie sa-L verSI...La FeL eSTe sI cu sENtimeNTEle, TrEbuiE sA tE deScarCI K sA faCI lOc La unELE NOI!




Statusuri de dragoste nr.18:

te iubesc atat de mult cum nici eu nu as fi crezut robby_cata




Statusuri de dragoste nr.19:

' o data ma vei privi si te vei gandi "oricum a fost o data ea, a foat a mea" ... :-p







vot... va rog fr ... :*




Statusuri de dragoste nr.20:

Vreau coloana infinitului,

Din iubirea ta...

Si nu masa tacerii,

Ca averea mea...

Vreau poarta sarutului de pe buzele tale,

Si nu pasarea vazduhului,

A iubirii goale.............



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu