Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

pustoaica asta nu te mai iubeste,....ea la altu', se gandeste,.....pe tine te uraste...:X:X vott plzzz




Statusuri de dragoste nr.2:

Tu poti sa te-ndoiesti

de soare,

De focul ce scanteine in

stea,

De legile nemuritoare,

Dar nu si de .........

Iubirea mea !




Statusuri de dragoste nr.3:

voi inceta sa te mai iubesc cand un pictor va reusi sa picteze sunetele unui trandafir in cadere




Statusuri de dragoste nr.4:

Stiai ca barbatii si femeile sunt ingeri care au numai o singura aripa ? De aceea este nevoie ca ei sa se imbratiseze, pentru ca sa poata sa zboare.. Sper ca tu ai sa iti gasesti ingerul cu care sa poti zbura pentru totdeauna.




Statusuri de dragoste nr.5:

Gandeste-te la cel mai frumos lucru.. inmulteste-l cu infinitul.. aduna-l cu eternitatea si vei afla cat mult te iubesc eu pe tn...:*:*:X



Te rog voteaza:*ms;)




Statusuri de dragoste nr.6:

mi-e dor de tine frumoasa mea...

acum imi dau seama cat imi lipsesti...

ai grija de tine acolo unde esti...

si nu uita de ”sufletelul” tau...

pentru ca ”el” se gandeste la tine mereu...




Statusuri de dragoste nr.7:

Lacrimile tale grele ce se cern prin gene

Imi cer parca sa raman, dar nu am "vreme"

Am sa plec o vreme...

O sa ma intorc NU TE TEME !

Toate trec asa se spune

Insa nimic nu trece fara sa lase URME !




Statusuri de dragoste nr.8:

Ai 25 de secunde k sa-mi trm un sms din care au mai rmas 15...dak nu-mi trimeti in urmatoarele 10 secunde din care au mai ramas 5 imi datorezi o noapte de dragoste.




Statusuri de dragoste nr.9:

Ma vrei inapoi?... Eu nu...Iti spun doar atat. Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang. Am mai crescut:)




Statusuri de dragoste nr.10:

DE CE e RaRa O FemEIE CUMinTE Si FRUmOaSa ?? DE CE atuNCI cAnd O GAseSTI O INSeli cu PRIma ZDREANTA PROASTA ??? ..." PLZ.vot:D




Statusuri de dragoste nr.11:

am crezut k o vei lasa pe ea pentru mine

am crezut in dragoste si ca totul va fi bine

am sperat la o dragoste frumoasa

nestiind k tie nici macar nu ti pasa




Statusuri de dragoste nr.12:

credeai k voi plange dupa u...credeai k voi suferi la nesfarsit...ei bine...surpriza:SUNT FERICITAAA!!!




Statusuri de dragoste nr.13:

Adaugat de Anonim, la data de 14 Decembrie 2007, 07:46.

Voturi: 3120 | Categoria: Statusuri De Dragoste



!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''....




Statusuri de dragoste nr.14:

Sincer....Nu pot spune ca nu imi e dor[:(]...cand o aud pe mama cum striga:

"Ce-ti mai face baiatul ala cu care vorbeai pana si-n somn?"

...Votati'ma, pliz




Statusuri de dragoste nr.15:

esti baiat atragator.....dai sperante fetelor ......de baieti invidiat.ca ai multe finte in cap...multe fete pacalesti.....dar.... pe mn ma iubesti




Statusuri de dragoste nr.16:

Cate stele vor muri fara sa simt?

Cata vreme va trece fara sa te ating?

Cate strigate de dor se vor pierde-n vant?

Cate zile voi trai cu tine-n gand ?!




Statusuri de dragoste nr.17:

Daca in viata mi-ar da sa iubesc de doua ori, prima data te-as iubi pe tine. Si daca asta ar fi o gresela, a doua oara as iubi greseala.




Statusuri de dragoste nr.18:

Esti o printesa pe pamant

Un fluturas ce zboara-n vant

Si sincer eu mi-as dori

La mine-n brate tu sa fi!




Statusuri de dragoste nr.19:

stau la geam cu carte-an mana lumea crede ca cites... dar o tin numai de forma si la tine ma gandesc:*:*:*




Statusuri de dragoste nr.20:

mergea incet cuprinsa

de teama

dorea inca o data

sa il mai vada

vroia pentru o secunda sa il stranga

in brate

sa'i explice secretul fericirii

ce'i statea in fata



insa lui nu'i pasa

de durerea din inima sa

stia ca va fi mereu o alta "ea"

pentru care el isi va da viata



amandoi se iubeau

o lume pt ei vroiau

dar el s-a resemnat

a o mai iubi a refuzat !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu