Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

Don't ever take away my love...:X:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.2:

Chiar dak nu ti-am zis k te iubesk , tuh eshti in sufletul meu shi mereu vei ramane akolo besk :X:X :(




Statusuri de dragoste nr.3:

de viata




Statusuri de dragoste nr.4:

Cand eram singur, cazut, lipsit de orice vlaga,

Tu mi-ai intins o mana, doar tu, din lumea-ntreaga,

Tu m-ai facut atunci sa cred

K-n doi,... e mult mai greu sa pierd!




Statusuri de dragoste nr.5:

te iubesc atat de mult,





da mai du-te,.... ca ma enervezi




Statusuri de dragoste nr.6:

Degeaba neg acum cuvinte aruncate-n gluma ,

Degeaba,....k soarta pe mine se razbuna.




Statusuri de dragoste nr.7:

Oбещай мне одно...только одно.....обещай,что когда тебе будет плохо,очень плохо,ты напишешь мне..только мне :( :(




Statusuri de dragoste nr.8:

te iubesk




Statusuri de dragoste nr.9:

uau,.... u care m-ai tradat acum vii la mine si plangi pentru mine k m-ai inselat?...cum pot sa mai stau cu tine....cum sa te mai sarut daca ai sarutat pe alcineva, nu mai vreau sa te cunosc nici sa te mai vad...:(




Statusuri de dragoste nr.10:

E noapte,....

Tu, departe,...

Dar lasa.... o sa treaca toate.




Statusuri de dragoste nr.11:

Sa te schimbe o fata,.... eu zic k e foarte grav ;....e k shi cum te-ar dobora o palma, k esti firav...




Statusuri de dragoste nr.12:

Te iubesc la nebunie,toata viata ti-o dau tie, tie nu la altcineva, te iubesc, iubirea mea!




Statusuri de dragoste nr.13:

:P




Statusuri de dragoste nr.14:

Nu e sts` dar este pt. baiatul meu frumos`..:X:X♥FLR♥[iub`]




Statusuri de dragoste nr.15:

Nu iubi un baiat care nu iti arata cat de mult te iubeste. Mie nu-mi spune, dar numai uneuri imi arata.




Statusuri de dragoste nr.16:

Ai aleso pe ea... Foarte` bine....;) Dar stii fff bine... Ca niciodata`nu va fii ca`mine;)...:*




Statusuri de dragoste nr.17:

Vorbesc cu el,

dar te am în gând pe tine.

Îl ating pe el,

dar te simt pe tine.

Îl sărut pe el

Gândindu-mă că te sărut pe tine.

M-am cuplat cu el

ca să te uit pe tine.

Cu toate astea...

Nu-l iubesc pe el,

Te iubesc pe tine!!!




Statusuri de dragoste nr.18:

daca iubirea ar conta tu nu te`ai comporta asa:xx




Statusuri de dragoste nr.19:

CuLoRiLe..CurCuBEUlui..SUnT:rosu,ALBASTRU,gaLBEN......si U:X:X:..esti UNA dintr-e ele...,,IUBIREA VIETI MELE"




Statusuri de dragoste nr.20:

te iubesc si te voi iubi

mereu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu