Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

DND:Astept sa trk timpul




Statusuri de indiferenta nr.2:

dnd,.... daca deranjezi, raspunsul meu este: "da-i drumu' ca te iau la bataie!"




Statusuri de indiferenta nr.3:

DND-ma gandesc la tine-




Statusuri de indiferenta nr.4:

AM PIERDUT IUBIREA TA DAR ORICUM NU AVEAM CE SA FAC CU EA, A FOST BN, A FOST RAU, AI RAMAS IN SUFLETELUL MEU:*:*:x




Statusuri de indiferenta nr.5:

Ceeee,....k n-o dat E coli peste tine de vrei sa ma deranjezi... acu',....cand lumea ia vacantza!




Statusuri de indiferenta nr.6:

Statusuri femei




Statusuri de indiferenta nr.7:

brb,.... imi tai degetele




Statusuri de indiferenta nr.8:

DnD ... nu ma deranja pt ca nu merit ..deranjeaza pe altul care merita ...eu sunt prea ocupat pt voi ...asa ca [DnD] [votati:D]




Statusuri de indiferenta nr.9:

dnd am am treaba pe stadion cu mutu de pe birou




Statusuri de indiferenta nr.10:

Foaie verde de bujor, tu dai Buzz eu dau ignore!!!




Statusuri de indiferenta nr.11:

foaie verde-a plopului,

stai baiete locului

nu deranja, ia aminte,

k e-o's fetitza cuminte!




Statusuri de indiferenta nr.12:

DNDfac plaja in cngelator si ma dau cu sania pe plaja asa ca am ziua incarcata buzz-->ignor




Statusuri de indiferenta nr.13:

dnd ma bat cu un purice




Statusuri de indiferenta nr.14:

Depe varful RIO eu va spun AdIo......DnD




Statusuri de indiferenta nr.15:

dnd , scarpin un fierastrau




Statusuri de indiferenta nr.16:

dnd mama la pc nu dati buzz ca se sperie:!!!:))




Statusuri de indiferenta nr.17:

][)).][\][.][))=NU DERANJA...ALTEF DRAQ TE VA LUA...IN MORMANTUL LUI DE PIATRA...CE-I FERIT DE LUMEA TOANTA...




Statusuri de indiferenta nr.18:

tu dai buzz eu dau ig :))asa ca vezi du-te la prasit




Statusuri de indiferenta nr.19:

DnD...din motive personale..:D




Statusuri de indiferenta nr.20:

DND-...la dinamovisti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu