Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

iubirea e un lucru mare dar dupa ce faci ...ti se ia de acel idiot




Statusuri de iubire nr.2:

HAIOASE




Statusuri de iubire nr.3:

pupama k morrrr:X




Statusuri de iubire nr.4:

statusuri d fratie




Statusuri de iubire nr.5:

superbe sts le ador:X:X:*




Statusuri de iubire nr.6:

te iubesk deoanca cristy




Statusuri de iubire nr.7:

statusuri de dragoste romantice




Statusuri de iubire nr.8:

`Nu iubii un fotbaliST ca`i un lucru foarte trist ...Cand e dragostea mai dulke ...isi ea mingea si se duke!




Statusuri de iubire nr.9:

asa frumoasa ca atunci cand erai stapana vietii mele nu vei fi tu niciodata




Statusuri de iubire nr.10:

De cate ori am incercat sa pot ierta

Oricat ai vrea nu ma mai lasa inima

E drept si atunci si acum imi este greu

Te usurai daca ai fi plans la pieptul meu.

Ramai de acum iubitul ori si cui te vrea

Ma voi feri infiorat din calea ta

Ai destramat un vis frumos si e pacat.




Statusuri de iubire nr.11:

cand va bate vantul peste parul tau...sa-ti aduci aminte de chipul meu




Statusuri de iubire nr.12:

Nu suport cand ma gandesk

Ca te atinge altcineva

Ca-ti saruta buzele

Cum faceam si eu candva




Statusuri de iubire nr.13:

Dragoste se naste cu un suras,creste cu un sarut si se termina cu o lacrima...




Statusuri de iubire nr.14:

te sarut in vis........ te sarut in gand........dar pe buze ...kand ?/..:D




Statusuri de iubire nr.15:

a trai inseamna a iuby...a iuby inseamna a fi cu cnv...a fi cu cnv inseamna despartire....despartirea inseamnasuferintza....suferintza inseamna un infinit de lacrimi amare ce curg pe obrazul tau....mai bine nu traiam decat din dragoste sa sufar...:((am iubit si am suferit...si acum imi este frik sa mai iubesc...:-s




Statusuri de iubire nr.16:

te iubesc doar pe tine inima mea iti apartine ...te iubsc shi mereu te voi iubi tu esty INGERUL MEU ..... te iubesc:(((((((((((((((((((((((




Statusuri de iubire nr.17:

eu ma gandesc la tine tu nu te gandesti la mn eu te iubesc dar tu nu gandesti scumpa mea eu te iubesc




Statusuri de iubire nr.18:

Gata sa vin sa imi iau prada

Adica fata aia umbla gazda pe la Prada

Nu stau nu pot sa stau

Ca aia e clinica si nu vreau

Nu e prima nu e primu

Fata aia iti ia mintile mai rau ca vinul




Statusuri de iubire nr.19:

Iubire-cantec de vioara

Sau lacrima curgand amara??




Statusuri de iubire nr.20:

dak ash fii un ingerash , te`ash pazi

dak ash fi un dracushor , te`ash ispiti

dar sunt doar n puishor ,

ce`tzi doreshte somn ushor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu