Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Exista Lucruri pe Care Timpul nu le mai Poate Indrepta ... Rani mult prea adanci in Suflet care NU se pot Vindeca ... !!! Incolo shi inapoi ... Cum sa mergi Inainte cand ai lasat in urma un trecut pe care nu il potzi relua shi nu il potzi continua ...!!!




Statusuri de iubire nr.2:

e o lume in care ne iubim.. si tu ma stii .. ma ai ... ma mai vrei ... iar eu .. eu te privesc si nu`mi ajunge...te simt si nu ma satur ...te am si te mai vreau :X:X by bebe




Statusuri de iubire nr.3:

azi te iubesc mai mult ca ieri...maine mai mult ca azi....poimaine mai mult ca maine....la anu' pe vremea asta.........




Statusuri de iubire nr.4:

nu conteaza ceea ce esti, nu conteaza cum arati, conteaza felul cum gandesti!!!




Statusuri de iubire nr.5:

Ridic O Intrebare Spre Cer, Catre Dumnezeu:

?Cand Am Sa Intalnesc Chipul Ce Va Fi Al Meu??

Caci Vreau Sa`l Simt Aproape, In Noapte;

Sa`i Spun Te Iubesc In Zeci Si Mii De Soapte.




Statusuri de iubire nr.6:

te iubesc asa de mult, mai ceva ca la inceput




Statusuri de iubire nr.7:

Dekat



Dekat sa fii un inger

in lumea asta rea.

Mai bn sa fii demon

inchis in inima mea



Dekat sa fii sfarsit

Pe acest pamant uimit

Fii tu un inceput

Pt un suflet zdrobit. :)




Statusuri de iubire nr.8:

love is a name

sex is a game..

forget the name..

and play the game




Statusuri de iubire nr.9:

Dragostea e o sageata ce iti lasa rani de foc. Sufera cel ce iubeste, cel iubit isi bate joc. Va rog!!!Votati!!!




Statusuri de iubire nr.10:

Te-am ranit, ti-am spus adio

Te-am parasit, ti-am spus s-a încheiat,

Te-am strâns în brate, te-am îndragit

Te-am iubit ,ti-am spus ca nu te mai iubesc,

Am mintit!

Chiar si dupa ce voi muri, tot te voi iubi!




Statusuri de iubire nr.11:

E GREU SA PLANGI ACOLO UNDE AI RAS O DATA.... SA VEZI CUM FERICIREA IN LACRIMI E SCALDATA




Statusuri de iubire nr.12:

te iub viorel




Statusuri de iubire nr.13:

Dragul meu trecut, draga ceea ce ai putut fi...



De ce iti scriu tie in loc sa scriu oamenilor care ar fi cu adevarat fericiti sa afle vesti de la mine?Poate pentru k simt nevoia sa iti mai spun inca o data adio...Dar de data asta sa intiparesc pe foaia alba de hartie...

Stii...?Imi mai este cateodata dor de tine si cateodata imi mai apari in minte atunci cand privesc spre rasarit...Inca ma mai gandesc la tine cand ma asez pe fotoliul, care mi se pare atat de mare si impersonal fara tine in el, uitandu-te la meci...Mai am puterea tostusi sa iti scriu, sa imi mai astern pe foaie ultimele ganduri copilaresti atat de obisnuite pentru tine, asta inainte de a ma schimba, de a scimba tot ce stiai atat de bine despre mine.

Inca iti mai port putina pica si ma mai gandesc din cand in cand la tine cu o oarecare ura intr-un colt de suflet, dar pot sa te iert...Nu cum crezi tu...Nu, nu pot sa iti iert tradarile si minciunile.Pot sa te iert, sa te vad, asa cum nu te-am mai vazut niciodata, ca un simplu baiat care trece pe langa mine pe strada.

Vrei sa iti fac cateva destainuiri?Sunt suparata pe destin.Sunt suparata pe gravitatie si pe ceasca de cafea de la tine, ca s-a spart inainte ca eu sa o pot arunca in cosul plin cu amintiri.Sunt suparata pe timpul care nu m-a lasat sa ascund zecile de buchete de trandafiri primite, ci le-a ofilit inainte ca eu sa le arunc in cea mai grea si veche carte.Sunt suparata pe focul care mi-a furat, intr-un moment de furie, toate scrisorile in care pareai asa de sincer cand imi promiteai fiecare stea de pe cer.Sunt suparata pe pernele care inca iti mai pastreaza parfumul.Dar cea mai suparata sunt pe inelul pe care inca nu pot sa il dau jos de pe deget fara sa ma simt complet goala...Ma mai doare din cand in cand atunci cand privesc pe fereastra si vad gradina "noastra" plina cu flori, din care siluetele noastre lipsesc cu desavarsire.Mi se mai intapla sa nu pot sa dorm in noptile ploioase de toamna, cand stropii ating frunzele moarte si imi amintesc de tine, de noi..

Cu toate astea pot sa spun ca te uit...Ca invat sa te uit, invat sa traiesc fara tine, invat sa zambesc fara sa sa mai iti mai vad chipul in minte, invat sa ma bucur la vederea soarelui cu toate ca nu mai imi strangi mana, am invatat sa imi fac privirea sa sclipeasca fara sa te vad doar pe tine, am invatat sa imi fac inima sa bata din nou cu adevarat, chiar daca tu nu imi mai esti alaturi.Inca mai incerc sa ma dezobisnuiesc de prostul obicei de a purta hainele in care tu ma vedeai asa frumoasa...Dar o sa reusesc tot ce imi propun, o sa reusesc pentru ca Dumenezeu, cel care a vrut sa te aduca in calea mea in cea mai trista zi de toamna, care m-a facut sa cunosc ceea ce credeam atunci ca este binecuvantarea mea, imi va indrepta pasii pe o alta cale, pe o cale cu multi mai putini spini, cu mult mai putine dezamagiri.

Am invatat ca uneori durerea se contopeste cu amintirea, cu dorul.Uneori am senzatia ca tot ce mi-a mai ramas intact de la tine este doar amintirea a doi ochi caprui care radeau tacut la glumele mele pe care le puteai intelege si gusta doar tu.Imi mai amintesc momentele in care as fi vrut sa iti adresez cateva cuvinte, dar pierzandu-ma in parfumul tau se topeau pe buze.Uneori as vrea sa ma intorc in timp sa sterg tot, sa sterg tot ce nu ma lasa sa uit.Uneori as vrea sa vina ploaia, de care eram amanadoi fara scapare indragostiti, sa stearga tot ce a fost urat, iar uneori as vrea sa vina soarele, sub razele caruia ne vedeam fericirea de o viata si sa lumineze doar clipele frumoase ca sa te pot ierta.Dar de cele mai multe ori as vrea sa vina ceata, in care ne pierdeam in diminetile de primavara, ca sa nu imi mai amintesc nimic.De cele mai multe ori refuz sa fac pe plac sufletului care numeroteaza mai mult ca mintea tot ceea ce a simtit, tot ceea ce l-a facut sa fie fericit, asa cum nu cred k a fost sau va mai fi vreodata,si tot ceea ce l-a facut sa se piarda de atatea ori in vid, sa creada ca nu mai exista...

Te voi uita cu totalitate, draga ceea ce ai fi putut fi, dar nu ti-ai dorit cu adevarat.Te voi uita si nu imi voi mai intoarce privirea spre apus niciodata..




Statusuri de iubire nr.14:

Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea




Statusuri de iubire nr.15:

daca ma iubesti....dc ma faci sa sufar ???? dc ma ignori si ma faci sa plang .....eu te iubesc mult dar u ai inima de piatra :((:((:((




Statusuri de iubire nr.16:

10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% fac misto de tine !




Statusuri de iubire nr.17:

A fost odata un vis frumos...dar s-a spulberat




Statusuri de iubire nr.18:

te sarut in scris............te sarut in vis................te sarut in gand...........dar pe buze cand???????:X:X:X:X:X




Statusuri de iubire nr.19:

nu sunt beata...doar ca m-au ametit ochii tai:X:X:X:Xbesk Razvan




Statusuri de iubire nr.20:

te iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii cadeau usor purtate de vant asupra noastra pe pamant! te iubesc, te voi iubi si chiar daca soarta ne va desparti, iubirea noastra va sta acolo sus scrisa-ntr-o stea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu