Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Oare ce-i mai greu de suportat,....drama pierderii celui pe care il considerai sufletul pereche sau tragedia de-a nu-l mai putea iubi pe cel care te facea fericita?




Statusuri de jale nr.2:

La inceput ai spus ca vom fi BFF acum te-ntorci cu spatele si spui ca nu mai sunt..dar tu esti o fiinta rea ce da numai durere in suflet si in gandul meu pastrez numai durere!




Statusuri de jale nr.3:

prietenia e o samanta care cu timpul creste , dar cand nici nu-ti dai seama, aceasta se ofileste si prietenia dispare




Statusuri de jale nr.4:

petale ofilite dintr-un suflet frant,......




Statusuri de jale nr.5:

Pana la urma`...si ce daca?Eu voi zambi,voi zambi mereu pt` Ca sunt pUr si simpLu EU` .:x




Statusuri de jale nr.6:

2 copii s-au indragostit

si mult s-au iubit.





mai de mult s-au inselat

si fiecare a plecat.



fata trista s-a'ncurcat

cu un bogatas.





baiatul singur a ramas

si in lume au plecat.



fata se gandea la el

si vorbea numai despre el.



pe baiat l-a parasit

si singura a plecat

in lumea rea.





s-au reintalnit




Statusuri de jale nr.7:

Nopti umplute de singuratate,.....si zile transformate-n noapte!




Statusuri de jale nr.8:

Cum e sa iubesti un baiat frumos,cu ochi albastrii si parul blond care iubeste pe alta? Asta stiu eu,.... e foarte trist .




Statusuri de jale nr.9:

♥iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta ..:(




Statusuri de jale nr.10:

nu plange....el nu vede lacrimile tale...!




Statusuri de jale nr.11:

Daca supararea ar insemna bani, eu as fi cea mai bogata din lume.....Gaby




Statusuri de jale nr.12:

Offf, sincera sa fiu ar fii bine sa cityty pana la capat...

de mika mi-a plakut un baiat desi nu este prea stralukit; imi place ceva la el si nu styu ce ,de mika am fost si sunt in contynuare un pik mai baietoasa!!!la bunicii mei am avut pe langa mine numai baiety cu care ma jukam si stateam pana tarziul la poarta seara glumeam; pryntr'e acesty baiety se afla si el; nu i-am sp niciodata ce simt pt el deoarece mi-a fost jena; akum 3 ani stateam la poarta si am vorbit ku el si i-am sp ka il plak iar el mi-a spus akelasi lukru si m-a sarutat; a fost doar akel sarut; a doua zi nici nu isi amintea; va daty seama kum m-am simtyt; akum sunt ku el in clasa si ma atrage in contynuare; imi plak okhisorii lui, glumele pe kare le face, deoarece este foarte glumet este 'smokheras' asa kum imi plake si nu styu ke sa fak; acesta este id meu de messenger am 15 ani si ma numesk raluka dracusor_myc2000




Statusuri de jale nr.13:

Cand ai inima indoliata

Dup-o iubire ce s-a dus,

Cand plangi acele clipe minunate

Ce prea devreme au apus,

Stigi: ''Imi este dor!''



Cand ai sufletul uscat de grele

Ingenunchezi cu fata la pamant,

Cand te gandesti ca tot ce-ai avut

Acum e spulberat in vant,

Strigi:''Eu vreau sa mor!''



Cand amintirile te coplesesc

Ai vrea sa fii din nou acolo in trecut,

Cand te trezesti ca singur esti acum

Si nu esti sigur ce e de facut,

Strigi:''Vreau ajutor!''



Cand viata ti se pare un blestem

Ducand poveri ce simti ca te doboara,

Cand nu gasesti o cale de urmat

Te-ntorci la tot ce-a fost odinioara

Si strigi:''Mai am un dor!''



Mai am un dor...''Sa nu-mi mai fie dor''

Mai am un dor...''Sa nu mai vreau sa mor''

Mai am un dor...''Sa nu vreau ajutor''

Mai am un dor,sa fi aici cu mine,

Si-atunci sa strig:''Ce dor mi-a fost de tine...!!!''



Maya




Statusuri de jale nr.14:

daca iubirea ar fi platita si de fiecare data cand mi-as face au prieten la fel cred ca sa fi cel mai sarac om de pe lumea asta




Statusuri de jale nr.15:

candva te iubeam ,te doream dar tu nu mai simteai acelasi lucru o vruiai pe ea si nu pe mn imi pare rau ca am gresit dar incearca sa ma ierti eu te voi iubi ...:((




Statusuri de jale nr.16:

lasa-ma in pace




Statusuri de jale nr.17:

amintirile triste vin, te privesc.... iar apoi pleaca...... :( o amintire fericita trece pe langa tine fara ca macar sa ii pese ca iti apartine...... =((=((=((




Statusuri de jale nr.18:

Vàd lumea ìn ochii tài...si ochii tài peste tot ìn lume:(




Statusuri de jale nr.19:

O data,o fata oarba s.a izolat d toti j d toate,nu vroia sa stea q ea dekt prietenul ei ! "TOT CE.MI DORESC MAI MULT E SA POT VEDEA LUMEA DIN JURUL MEU" spuse fata ! -"VREI SA T KSATORESTI Q MN?" i.a propus intr.o zi baiatul ! "NU MA VOI KSATORI DAK NU POT VEDEA". L cva timp pt fata au fost gasiti o pereche d ochi donati,a putut vedea j in momentul knd s.a uitat l prietenul ei a vazut k j el era orb .-"NU MA POT KSATORI Q UN ORB" a spus fata j s.a intors sa plece ! Inainte sa dispara in sunetul pasilor ei,baiatul i.a soptit:"SA AÎ GRIJA D OCHII MEI,T ROG" ! dak iubesti da.l mai departe,prea frumos sa fie ignorat !!!




Statusuri de jale nr.20:

Nu uita ca tu ai ales sa te indepartezi...tzi-am spus k dak faci astha nu o sa ma mai vezi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu