Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

In ziua in care te-ai nascut ........a plouat,

Au fost lacrimile lui Dumnezeu.........ca am venit pe lume.




Statusuri de jale nr.2:

Cateodata imi vine un dor de tine si imi aduc aminte de clipele frumoase ce le-am petrecut impreuna atata timp,si doar tu cred ca stii ce inseamna sa iubesti [:(]




Statusuri de jale nr.3:

vine toamna,....suparare,

C-a trecut vacantza mare!!




Statusuri de jale nr.4:

Daca ma iubesti nu te saruti cu alta; Daca m-ai iubit te vei intoarce la mn; Daca mai tii la mn nu lasa sa ne desparta lacrimile si zidurile care se intind pana la cer;

Daca ma iubesti vei lupta pentru mn si vei alunga lacrimile de dor si iubire




Statusuri de jale nr.5:

te minti mereu spunand k trece.... si mdaaaa, trece; dar niciodata nimic nu trece fara sa lase urme :((




Statusuri de jale nr.6:

knd te aveam pe tn am pierdut tot ce imi era drag akm k nu te mai am incep sa castig ce am pierdut.....by miky




Statusuri de jale nr.7:

nu sunt Eminescu

sa'ti scriu poezii

dar sunt fericita

ca te pot iubi:*:*




Statusuri de jale nr.8:

nu te poti abtine si nu-l poti uita......il iertai mereu chiar dak iti gresea........




Statusuri de jale nr.9:

statusuri de dragoste




Statusuri de jale nr.10:

Nimeni nu-ti vede lacrima..nimeni nu-ti simte durerea..nimeni nu-ti alina sufletul...si nimeni nu va putea sa faca sa nu te iubesc!

Te iubesc:x:X:x




Statusuri de jale nr.11:

...sa-nteleg ca nu pot rupe o pagina din viatza mea,....

dar sa arunc toata cartea la gunoi pot?




Statusuri de jale nr.12:

Ca sa-mi salvez visele,...incerc sa evadez din jungla asta numita realirare,....ma retrag in cuvinte...




Statusuri de jale nr.13:

astept cu nerabdare sa te vad... iti dai seama k eu te iubesc....dar uh nu ma vrei !! Eu astept cu fiecare minut trecut sa te vad ...sa fii aproape de mine...te iubesc ...spune si uh asta!..:((:(:((:(:((




Statusuri de jale nr.14:

Iubirea inseamna suferinta , cum multora le e frica sa sufere....putini stiu sa iubeasca ....Te iubesc, viata mea :X




Statusuri de jale nr.15:

Ti-am oferit increderea mea,

Iar tu m-ai dezamagit, ca-ntotdeauna!:((




Statusuri de jale nr.16:

iubirea e ca o floare,...........tre' s-o'ngrijesti,..... k altfel moare




Statusuri de jale nr.17:

Na-i stiut ca plang…n-ai stiut ca sufar…dar ai stiut sa-ti bati joc de mine…acum e randul meu….Vei cere o a doua sansa …nu o vei avea…dar te vei gandii intr-o zi….ca iubirea mea nu iti apartinea.




Statusuri de jale nr.18:

M-am saturat, m-ai facut sa sufar, acum ti-a venit randul tau




Statusuri de jale nr.19:

te-am iubit dar m-ai fakut sa sufar....vreau sa te uit dar nu pot,am sperat ca totul a fost un vis dar se pare ca de fapt a fost un cosmar.......atat mai vreau sa va spun nu ma treziti din visul pe care il am acum:((:x




Statusuri de jale nr.20:

uneori..esti confuz in ceea ce simti...dar iti dai seama atunci knd poti s ranesti pe cineva....nu rani...spune-i sa kute in trecut si sa isi dea seama k nu e pentru tine...sa isi dea seama k e o persoana mai buna akolo...undeva....kre asteapta sarutharea sa....sau..chiar in alta lume...o primeste mereu...si spune-i...k iti va lipsi acel "te iubesc" kre era dimineatza knd va trezeatzi:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu