Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

sunt foarte tare...nu ma face sa fiu beton

by ale:P:*




Statusuri de prietenie nr.2:

viii sau vin..




Statusuri de prietenie nr.3:

Dragoste cu nabadai, ...unde-s fete si flacai;

Unde-s smecheri, smecheritze,.....dragoste cu fitze!




Statusuri de prietenie nr.4:

nu sunt Eminescu sa scriu poezi dar sunt ferikita ca te pot iuby....by miru:*




Statusuri de prietenie nr.5:

caut fraier;..... dati buzz




Statusuri de prietenie nr.6:

eu nu fur inimile,le primesc cadou......




Statusuri de prietenie nr.7:

trei maimute au fugit de la zoo: una a fost prinsa jucand fotbal, a doua uitandu-se la tv iar a treia citind acest msm..................




Statusuri de prietenie nr.8:

Ai alergat ca fraeru' singur pe pistă și-ai reușit să-ajungi pe locul doi ! ...Da' ai atins culmea sportului .... ;))




Statusuri de prietenie nr.9:

fetitza smecherita invidiata shi e tarfe critikata ;x;x;x




Statusuri de prietenie nr.10:

la verdadera lagrima no es la que cae por los ojosy escurre por la cara sino la que sale del corazon y escurre por el alma




Statusuri de prietenie nr.11:

sunt gagica ta dar nu te baga




Statusuri de prietenie nr.12:

Toata lumea te adora din pricina mea,

Toata lumea ma adora din pricina ta,

DECI...

Ar trebui sa ne casatorim :|




Statusuri de prietenie nr.13:

Cuvantul prietenie adevarata nu exista decat in dictionar...




Statusuri de prietenie nr.14:

despre viata




Statusuri de prietenie nr.15:

Nu$ o FlOaRe De BoStAn[~*~]

Sa IuBeSc Un PrOsTaLaN

SuNt O FlOaRe ArGiNtIe

Ce IuBeSc CeMi PlAcE MiE

Ne IuBiM iN fRaNcEzA

BeM uN cEaI iN eNglEza

Si CaNd Ne TInEm De MaNa

Ne iUbim In RoMaNa[~*~]




Statusuri de prietenie nr.16:

sal sun raul toata lumea ma place e o rezolutie baieti fut si dispar!




Statusuri de prietenie nr.17:

Eu sunt o femeie educata ma fraiere!

Eu sunt o doamna! Ce p**a mea?!

Sunt genu de femeie pe care tu n-o so poti avea niciodata!

Si sti de ce? Pentru ca sunt perfecta!

Eu sunt perfecta... iar tu un labagiu de cacat, asta esti!

De fapt va urasc pe toti! Mi-e scarba de toti...

De ratati, de imbecili imputiti, ca mi-ati distrus viata!

Cu vor`... pupa-m-ati in,,c*r sa ma pupati de imbe... de imputiti!

Mi-ati distrus viata cu vorbele voastre mincinoase!

Mi-at`... inim`... cu tandreturile voastre de cacat!

Cacat cacacios ce esti!

Aia e`... cu,,piz*a mamii voastre de barbati!




Statusuri de prietenie nr.18:

La fantana i-o galeata

Un baiat sarut-o fata

Fata spune multumesc

Iar baiatul te iubesc!!!!!




Statusuri de prietenie nr.19:

Te iubesc si te ador ca pe-o roata de tractor




Statusuri de prietenie nr.20:

nu-ti ridica femeia la cer ca te va insela cu primul inger



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu