Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
te iubesc te doresc dute drecu ca glumesc




Statusuri de prietenie nr.2:
>
tu esti raza de soare care ma face fericit zi de zi, fara tine as fi mort




Statusuri de prietenie nr.3:
>
cine-s

eu ca stapanul Pamantului

sa fie interesat de mine,

de durerea mea ..

cine-s eu..?!

ca cea mai mare stea

sa imi lumineze mie calea..

eu nu sunt nimic,

si nimic din ce fac..

nu se compara cu tine.... [by ely:)]




Statusuri de prietenie nr.4:
>
brico brico bricostore tu dau buzz eu dau ignore




Statusuri de prietenie nr.5:
>
doamnelor si domnilor va doresc sa muriti in chinuri ca asa ar fi firesc




Statusuri de prietenie nr.6:
>
AM VAZUT UN BAIAT FRUMOS CARE IMI SPUNE CA-S FRUMOASA, DAR N-O SPUNE DIN INIMA FIINDCA SE UITA LA ALTA,... AM VAZUT UN BAIAT FRUMOS CARE IMI SPUNE CA MA IUBESTE,.... DAR OARE E ADEVARAT? :X:X:X VOTATI VA ROG!




Statusuri de prietenie nr.7:
>
in fiecare zi ,

vom sti ,

ca ne vom iubi?




Statusuri de prietenie nr.8:
>
m-am gandit,m-am straduit,si in sfarsit te-am gasit




Statusuri de prietenie nr.9:
>
[ ~_;x spEri cA sE vA scHimbA, dAr nU Se vA schiMba[ ]iTi sPunE cA tE iUbeStheE, dAr deFapt tE inseAla[ ]iNcerCi sa`l cReZi, dAr iNimA thA stIE adeVaruL[ ]dAr eStI iNcaPataNata sI toTusI spEri[ ] pT`ca fAra sPeranTa nU aI dE unDe sa sTi..;x_~]




Statusuri de prietenie nr.10:
>
te-am vazut intr-un sicriu, am plans.... si am plans.... apoi am ras




Statusuri de prietenie nr.11:
>
m-4m N4scUt D3st3pT 2coAla m-4 t4mpIt

by M3ddY




Statusuri de prietenie nr.12:
>
o lacrima pt cand te-ai lovit prima oara

o lacrima pt cand ai luat primul 3

o lacrima pt cand te-ai indragostit pt prima oara

o lacrima pt un sarut

o lacrima pt cand ai suferit din iubire

o lacrima pt prima despartire

o larima pt cand vrezi ca cel pe care il iubesti saruta pe alta

o larima ce umple tot oceanul




Statusuri de prietenie nr.13:
>
La inceput nu-l iubeam,acum il iubesc ca la-nceput!!!




Statusuri de prietenie nr.14:
>
te iubesk atunci cand imi spui, dar atunci cand ma ignori imi dai de inteles sa nu te mai iubesc:(:x




Statusuri de prietenie nr.15:
>
te iubesc si nu te las....sa moara lumea de necaz:p:X:X:X:Xtbx mada....te ador viatza mea si nu te las...orice ar spune lumea...tbx viatza mea:X:X:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.16:
>
iubeste-ma acum cat te besk si eu caci focul stins o data se aprinde foarte greu




Statusuri de prietenie nr.17:
>
la multi ani de ziua mea




Statusuri de prietenie nr.18:
>
dnd...ca n-am chef de tn ;)




Statusuri de prietenie nr.19:
>
iubirea se incepe pe odnoklassniki, comtinu pe skype si se sfirseste in ciornîi spisoc. ;(




Statusuri de prietenie nr.20:
>
Ce parere ai despre mine?

1:TE IUBESC

2:esti iubita mea

alege intre aste doua



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu