Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

toti prostii sa-mi dea BUZZ....prietenii sa-mi dea ctrl-g:)))




Statusuri de prietenie nr.2:

Toti prietenii ne facem manga manga...noi bem si ne facem manga manga..ne uitam la fatsa ta.....[beah:X:)]....NE FACEM MAI RAU MANGAAAAA




Statusuri de prietenie nr.3:

fustite si un milon de fitze...:(




Statusuri de prietenie nr.4:

asa sunt eu, unicata, de baieti apreciata si de zdrente invidiata ..... asta e, nu ai ce-i face, mama alta nu mai face




Statusuri de prietenie nr.5:

nimeni nu moare virgin.... viata ne face pe toti




Statusuri de prietenie nr.6:

HEEEEY Amice ori suntem vagabonti ori nu? :X :D =))




Statusuri de prietenie nr.7:

Suporta-ma asa cum sunt....insuportabila




Statusuri de prietenie nr.8:

Te Iubec In Stil Fitos Pe Sistem Periculos




Statusuri de prietenie nr.9:

daca as fi foc, as arde cu tn...... daca as fii apa, m-ai ineca cu tn,..... dac as fii pamant m-as ingropa cu tn;.... mai da-te draku' ca prea multe fac cu tn...




Statusuri de prietenie nr.10:

caut cu lumanarea,... gasesc aproape orice




Statusuri de prietenie nr.11:

I love you!...I need you!...I like you!...Ai vrea tu!




Statusuri de prietenie nr.12:

::::::Vezi u scumpo.... o fi stat si cu tine.....Si stiu k a mai ars`o si cu altele....Dar el are o fata......Si pentru el fata lui este cea mai importanta::::::




Statusuri de prietenie nr.13:

eu am tupeu,....tu ai valoare,

sa facem ce stim fiecare...




Statusuri de prietenie nr.14:

Ti-a trebuit mult timp si dibacie

Sa-ti musamalizezi carentele,...

In capul tau, tokmai iti iesisera pasentele;

Ai uitat ynsa k nu-s fraer;

Mai am si eu nevoie putina de aer...!




Statusuri de prietenie nr.15:

Dak tot esty stupid, incearca makar sa ai bune maniere,.....poate reusesti!




Statusuri de prietenie nr.16:

90% dintre romani ar muri vazandu-i pe Nicolae G. sau pe Vale V. aruncandu-se de pe un blok...iar 10% ar lua un scaun, un suk si un pakhet de popcorn si ar striga:"N`ai Tupeu!!''.....trm mai departe dak esti acel 10%




Statusuri de prietenie nr.17:

te iubesc in stil gabana ca esti dulce ca bomboana te iubesc in stil armani sa ne moara toti dusmani te iubesc in stil versace chiar si-atunci cand n-am ce face:-*:)by alexutza;););););););)




Statusuri de prietenie nr.18:

Iubesti.. ?? Pentru ce .... ??chiar VRei sa Suferi.. ?? atunci iubeste nimeni Nu`ti sta in cale.




Statusuri de prietenie nr.19:

Товарищ гашиш, можете меня сегодня на час раньше отпустить, у меня бабушка приезжает...




Statusuri de prietenie nr.20:

foaie verde si_un copac u maninci j eu ma kac



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu