Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

De ce cind am nevoie de tine nu esti linga mine???




Statusuri de prietenie nr.2:

‘’Condamnat la iubire pe viata’’ ,

Hotaraste Onorata Instanta!

‘’Eu cer recurs!....

O viata nu mi-ar fii de-ajuns!’’




Statusuri de prietenie nr.3:

te urasc si te voi ura mereu ca nu ai fost langa mine cand mi-a fost mie mai greu ....dar te-am inteles: erai cu alta, te distrai cand eu plangeam dupa tine ...te iubesc sh acum ...te iubesc mai mult ca altadata




Statusuri de prietenie nr.4:

te iubesk te doresk si sa stii ca nu glumesk:X:X:*:*




Statusuri de prietenie nr.5:

Te ubesk multtt Laurentiu si te voi iubi mereu




Statusuri de prietenie nr.6:

de dragoste




Statusuri de prietenie nr.7:

Atunci ,demult, el ma iubea pe mine

Atunci ,demult ,eu il uram pe el

Acum ,eu il iubesc pe el,

Acum,el ma ureste pe mine




Statusuri de prietenie nr.8:

de dragoste




Statusuri de prietenie nr.9:

Se vede in ochii ei;;)

Ca il iubeste:X

Se vede in ochii lui;;)

Ca doar la ea se gandeste8->

Se vede in ochii lor;;)

Cum e sa fi Indragostit:*

Se vede in ochii lor;;)

Cum e sa fi fericit!




Statusuri de prietenie nr.10:

Iubita mea cu ochii ca cacaua,ca cand te vad ma fac ca caremeauca.




Statusuri de prietenie nr.11:

boby_bobytza_94 cel mai retardat copil are nume de caine te iubesc in scris te iubesc in vis te iubesc mereu pe cuvantul meu care vrea sa vb cu mn id meu e lavrajala_adina




Statusuri de prietenie nr.12:

Gura ta e un izvor ...

Nu de apa ci de dor...Cine incearca sa te bea....

Moare de dragostea ta!!!:-*:-*:-*




Statusuri de prietenie nr.13:

nu arunca nici o vorba in vant...traieste intens fiecare cuvant.,




Statusuri de prietenie nr.14:

Tineri casatoriti, cautam ...........experienta !




Statusuri de prietenie nr.15:

CE SA FAC IUBIREA MEA ...FARA TINE VIATZA MEA..NUMAI POATE REZISTA TE IUBESC SI SINCER SPUN VINO LANGA MINE ACUM!!! TE IUBESC BUA IONUTZE:x:x:x




Statusuri de prietenie nr.16:

.SA TE SARUT LA PRIMA VEDERE




Statusuri de prietenie nr.17:

iubirea e o floare, o uzi si creste mare




Statusuri de prietenie nr.18:

orice ai face`, shi orice ai avea nik...nu`ti va umpleee` viatza la fell ca iubirea !![:X]___~!!!!~___tot ce`ti va ramane cand vei pierde totul....este DrAgOsTeA...[:(] pretuieste`o mai mult decat orice bogatie` ai aveea [:P]__~!!!~




Statusuri de prietenie nr.19:

M`am racit de tnee si nu`maii imii pasa..Ce`oo sa facii de maine k eu am alta viatsa ...Timpul a treqt nu a stat inn lok...Poate chiar de vreau nu poth`




Statusuri de prietenie nr.20:

Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu