Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

te iubesk, te doresk,..... fugi la alta, k glumesk!

;)))




Statusuri de prietenie nr.2:

"ochii tai ca doua stele sunt lumina vietii mele si gura ca o capsuna e mancarea cea mai buna " tb ioly




Statusuri de prietenie nr.3:

a cazut o stea cred ca este steaua mea , a mai cazut o stea cred ca este steaua ta se tin de mana merg inpreuna la tine sa iti spuna ca de mult te iubesc:x




Statusuri de prietenie nr.4:

As vrea sa fiu o stea...o stea calatoare...sa cad in inima ta...si sa nu mai pot scapa...Te iubesc...printesa mea...




Statusuri de prietenie nr.5:

Mi'e door de tn..cand imi zambeai pe furis...

mi'e dor de tn ...cand imi sopteai un cuvant..

Mi'e door de tn ...cand in dim.cu vant..

Te vedeam zambind

Si cu atata blandete ma'nvatai

Ca viata trece...

Si te'am asteptat ,

Dar tu nici`o speranta nu mi'ai dat ...

Pana cand intr'o zi ...cu soare,

Ai venit cu o floare,

Pt mn nu era, era pt amanta ta...

De ce n'ai vrut ? ... aku` regretii ?/:) Imi pare rau......

Tu ma mai iertii?..

Eu nu m'as ierta pt tot ce ai facut...

La o fata care te iubea atat de mult :( [laura ..pliss vot ;)




Statusuri de prietenie nr.6:

m-o palit dragostea,....




Statusuri de prietenie nr.7:

Eu te plac,tu ma placi hai sa fim iubiti si taci!:*




Statusuri de prietenie nr.8:

te iubesc ca ai bani,... da' n-am incredere in tn ca mi-i dai, BOULE!




Statusuri de prietenie nr.9:

iubirea le stie pe toate iar noi o stim pe ea




Statusuri de prietenie nr.10:

Inima mea e a ta ,poti sa faci ce vrei cu ea,dar....n-o da la altcineva.




Statusuri de prietenie nr.11:

eu te iubesc si esti prima persoana de kre ma indragostesc....te privesc in ochi,....




Statusuri de prietenie nr.12:

il iubesc da nu stie ca exist




Statusuri de prietenie nr.13:

te-am iubit..te iubesc si te voi iubi mereu....




Statusuri de prietenie nr.14:

TE IuBesC :X:X:Te ToReSc 8->sI Sa sTi cA Nu gLuMeSc[-(....dAcA Ma iUBeStI Si u:X da-mI uN BUZZ cHiAR AcU:!!:*:*:*:X:X




Statusuri de prietenie nr.15:

Dragostea cere lacrimi, dar nu orice baiat le merita!!




Statusuri de prietenie nr.16:

Rana dragostei o vindeca tot cel care o provoaca.




Statusuri de prietenie nr.17:

te iubesk atunci cand imi spui, dar atunci cand ma ignori imi dai de inteles sa nu te mai iubesc:(:x




Statusuri de prietenie nr.18:

Kand iubirea te orbeste ....

Kand e sa nu ai norok...

Sufera cel ce iubeste...

Cel iubit isi bate jok...Asa mi s-a intamplat sh mie, sa iubesc cu adevarat ... Mai rau ca un sarpe ma muska( Krystyna)




Statusuri de prietenie nr.19:

mare rahat




Statusuri de prietenie nr.20:

OMENIE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu