Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

te iubesc laura




Statusuri de prietenie nr.2:

Frumy dar cam triste;(




Statusuri de prietenie nr.3:

Fiecare om..se va afla in jocul dragostei,o capcana care te prinde cu dinti de fier si nu iti mai da drumul....ei bne..si eu m-am aflat in aceasta capcana....au trecut 2 luni..si tot nu am putut iesi din ea.....este foarte trist....in urma cu 2 luni..m-am indragostit de un baiat...eu..nu ii stiam nici macar numele...lam vazut in curtea scolii...blond..ochi albastri....nush.....si akm cand ma gandesc..ochi mei se ineaca in lacrimi....in iubesc si il voi iubi mereu chiar dak isi va bate joc de mne,chiar dak se va saruta cu alta fata,...aceasta capcana in care am fost prinsa..este una de argint..nu mai pot iesi din ea...este ca o hibnoza....care nu mai poate fi vindecata....el....nu vroia decat ...ca..prin intermediul meu...sa o cunoasca pe prietena..mea cea mai buna...ma folosit..s-a jucat cu sufletul meu asa cum a vrut..el...am crezut ca pot avea incredere in el..dar nu.....ochi lui ma controlau..atunci cand il sarutam frantzuzeste...doar ochi lui...ca sa ajunga la cea mai buna prietena......NU AVETZI INCREDERE IN ORICINE..PT CA..VETI AJUNGE SA NU DORMITI NOAPTEA..iar acea persoana sa doarma linistita..stiid ca sa jucat cu inima cuiva..si a ajuns pana la urma la ce vroia.....dragostea doare...si va durea intotdeauna




Statusuri de prietenie nr.4:

Cine se naste...creste

Cine creste...iubeste

Cine iubeste...sufera

Cine sufera...regreta

Cine regreta...moare

Kci viata e un vis,visul e o speranta iar speranta nu se pierde niciodata...




Statusuri de prietenie nr.5:

Fiecare greSheala facuta`tzi face cate`un bine... N`avea`nCredere in altii, ai inCredere in tine! Treci peSte obStacOle, treci peSte diferente... N`avea`nCredere in Oameni ca au multe fete




Statusuri de prietenie nr.6:

I-irezistibil

U-unic

B-bland

I-inimos

R-rar

E-elegant

A-aiurit

E-etern

F-frumos

R-rost

U-uimitor

M-mistik

O-ostenit

A-ascultator

S-super

A-adevarata mea iunire

Te IuBeSk iUbIrEa MeA




Statusuri de prietenie nr.7:

nu te tine sa te indragostesti de mine




Statusuri de prietenie nr.8:

cand din vis ma trezeam speriata ca te-am pierdut tu in bratze ma strangeai iar acum cand plang ca te-am pierdut imi doresc sa fie doar un vis urat caci langa mine tu nu mai esti




Statusuri de prietenie nr.9:

o floare tu miai daruit in clipa cand neam intalnit si miai soptit vorbe de amor la rasaritul zorilor




Statusuri de prietenie nr.10:

mai bine te pup............................ decat sa te sarut




Statusuri de prietenie nr.11:

Privind in ochii tai am gasit linistea , privind in sufletul tau am gasit fericirea , gandindu-ma mai bie mi-am dat seama ca te iubesc!




Statusuri de prietenie nr.12:

O scoica de mare

E inima ta

Iar perla iubirii

Se afla in ea

Dar scoica se sparge

De stancile reci

Iar perla iubirii

Ramane in veci




Statusuri de prietenie nr.13:

As iubi pamantul dar e rece, as iubi marea dar ea nu ma iubeste, as iubi lumea dar e rea, te-as iubi pe tine dar TE IUBESC deja!




Statusuri de prietenie nr.14:

Ploua acum...ar trebui sa mergi la geam si sa numeri picuri ..atat de mult imi e de dor de tn..:((




Statusuri de prietenie nr.15:

Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut si se termina cu o lacrima




Statusuri de prietenie nr.16:

dc dreq te uitzi ashe de urat la mn ...

Doar Tziam zis k te iubesck ..

shi tziam shi dovedito ....

shi o sa o mai fack o data ...





Te Iubesck Te Iubesck Te Iubesck Te Iubesck Te Iubesck




Statusuri de prietenie nr.17:

nu sunt rea....sunt smechierita.....si stiu sa ma fac iubita.....hai sa facem o-ncercare sa vedem cre pe care




Statusuri de prietenie nr.18:

IUBIREA E CEL MAI PUTERNIC SENIMENT....OARE CAT AM SAL POT SAL DUK???




Statusuri de prietenie nr.19:

pe nisipul de la mare eu tiam ca te ubesc dar cand a venit valul scrisul repede la strs siai plecat in zori cun buchet de flori tu imi vei aminti de petalele iubirii




Statusuri de prietenie nr.20:

nici nu ma mai vrei nici nu ma lasi sa plec .dc te porti asa eu nu mai inteleg. ori ma iubesti prea mult sau poate cine stie .U TE PORTI ASA NUMAI DIN GELOZIE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu