Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

stii va veni timpul,cand tu vei regreta,in urma te vei ita,dar nu va mai fi nimenea,decat iubirea mea.




Statusuri de suparare nr.2:

iubirea nu e intotdeauna ceva frumos!ai grija pe cn iubesti si nu-l lasa sa faca ce vrea din tine!AD OANA MARIA




Statusuri de suparare nr.3:

Cand iti vei da seama cat de mult iti lipsesc...voi fi prea departe ca sa ma mai intorc!




Statusuri de suparare nr.4:

O despartire e ca o oglinda sparta.....Mai bine o lasi asa decat sa te ranesti incercand sa o repari!!!!:((( PISCOATA:*




Statusuri de suparare nr.5:

ceasurile trec triste si pustii te astept mereu dar nu vrei sa vii tot cea fst frumos sa terminat si nu styu dc oare ai plecat




Statusuri de suparare nr.6:

SUNT TRISA DIN CAUZA UNUI IDIOT CARE MA FACUT SA SUFAR....




Statusuri de suparare nr.7:

probabil ca intradevar lucrurile cu adevarat frumoase nu pot fi vazute cu ochii ... ci doar simtite cu inima ...




Statusuri de suparare nr.8:

Vorbim la telefon si iti spun ca mie bine . TE MINT . Bine imi e doar langa tine .




Statusuri de suparare nr.9:

de ce cand viata e mai dulce...

cade cate un necaz de nu-l poti duce?



de ce cand prietenii sunt mai buni...

se intampla ceva si devin nebuni??



de ce cand tii la o persoana...

iti trage o palma si te omoara???




Statusuri de suparare nr.10:

am avut incredere in tn,am crezut in prietenia ta...te-am iubit fara sa afli...nu am vrut sa-ti fa rau...in schimb u mai ranit cum nu ma mai ranit nimeni alcineva pana akum...u pleci mai departe,iar eu raman in urma...ranita si uitandu-ma la tine cum pleci cu ea si ma uiti p mn....:(:((....




Statusuri de suparare nr.11:

o Zi FaRa CeL iUbIt E Ka o EtErNiTaTe In vId:*:X




Statusuri de suparare nr.12:

Cel mai dureros lucru este sa te simti in plus acolo unde candva erai totul...




Statusuri de suparare nr.13:

Am invatat sa traiesc in privirea ta...Si acum m-ai lasat singura...Ma simt atat de strina intr-o lume atat de banala....




Statusuri de suparare nr.14:

PRIVESTE IN JURUL TAU SI SPUNE-MI CE VEZI?? E TRIST NU?? ESTI SINGUR IN FATA UNUI CALCULATOR SI INCERCI DIN RASPUTERI SA FACI TIMPUL SA TREACA MAI REPEDE! AI VREA SA NU TE MAI GANDESTI LA...... DAR NU POTI,IMAGINEA LUI ITI REVINE MEREU IN MINTE! SI ACUM DUPA ATATA TIMP INCA IL MAI DORESTI!! POATE CHIAR MAI MULT DECAT ATUNCI CAND ERA CU TINE! NU STII DE CE DAR NICI UN ALT BAIAT NU-TI PARE LA FEL DE BUN. ITI VINE IN MINTE ULTIMA OARA CAND LAI INTALNIT.... A TRECUT PE LANGA TINE SI NICI NU S-A UITAT, PARCA NICI NU EXISTAI! TE DOARE NU?DAR TU NICI NU STII CE MULT IL DOARE PE EL! STA NOPTILE SI PLANGE! TE DORESTE SI TE VISEAZA, ITI CAUTA PREZENTA! DE CE SUFERITI AMANDOI DAR NICIUNU NU RECUNOASTETI?




Statusuri de suparare nr.15:

Seara cand ne-am despartit

Eu ti-am pus o intrebare

Insa tu nu mi-ai raspuns

Si atunci ce rost mai are

Sa fim impreuna iara

Ar fi totul in zadar

Ca tu nu ma iubesti

Si cu altele vorbesti




Statusuri de suparare nr.16:

Ma doare si plang

Suspin si m-ascund

Departe esti iar de mine

Mi-e dor de tine

Mi amor, un ultim sarut

As vrea sa-mi alung durerea din trecut.




Statusuri de suparare nr.17:

azi intalnesti un baiat, maine va despartiti, dar odata ce te-ai despartit de el, impacarea nu mai are nici un rost...




Statusuri de suparare nr.18:

Nu-mi pot imagina asa ceva

Mi s-a intamplat pt a 2 oara in viata mea

Sa-mi tradez ce a fost al meu candva

Daruindu-ma eu altcuiva




Statusuri de suparare nr.19:

Ma gandesc la tot ce a fost intre noi si imi dau seama ca totul era o iluzie ... dar eu tot te iubesc :((




Statusuri de suparare nr.20:

de ce?aceasta este intrebarea;

de ce esti cu ea si nu cu mine?

de ce o iubesti pe ea si ma ignori pe mine?

de ce te iubesc atat de mult???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu