Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

poftim i-a deaici 50 de mii si dute si i-ati noul Dero 100 de pete pentru ca mi s-a pus pata pe tine ! yo ce sa fak :-?




Statusuri de viata nr.2:

pap miros de paine q umbra de carnaty




Statusuri de viata nr.3:

Izbita mea de toti peretii, u mi`ai mancat toti castravetzi...




Statusuri de viata nr.4:

no bine mah, k dik ala ...:));)




Statusuri de viata nr.5:

S-a gasit un cadavru neidentificat, mic de statura, urit, chel, fara creier si cu putza mica. Mi s-a facut frica, spune-mi ca traiesti!




Statusuri de viata nr.6:

mama lor de muste, numa' ele ma iubeste




Statusuri de viata nr.7:

God must love stupid people.... he made SO MANY!!!!




Statusuri de viata nr.8:

Inteligenta ma urmareste...dar eu sunt mai rapid




Statusuri de viata nr.9:

r




Statusuri de viata nr.10:

..de n-ar fii barfa...lumea ar fii mai trista...




Statusuri de viata nr.11:

Ala , Bala portocala, mortii ma'sii.... incepu scoala=))




Statusuri de viata nr.12:

Emo girl vs. Emo boy

Emo-girl: Vrei sã ne mozolim?

Emo-boy: Nu.

Emo-girl: Vrei sã facem sex?

Emo-boy: Nu chiar.

Emo-girl: Vrei sã plângem?

Emo-boy: Asta încercam sã fac înainte sã mã întrerupi.




Statusuri de viata nr.13:

Frumusețea,.... e ca o lanternă, dacă o ții prea mult aprinsă ramane fară baterii




Statusuri de viata nr.14:

Te iubesc, te doresc...dar nu stiu sa injur! :))




Statusuri de viata nr.15:

stiti care e culmea zgarceniei si iti ia casa foc si sa dai un beep la pompieri :))




Statusuri de viata nr.16:

-Ce faci?

-Ma dau cu schiurile!

-Si eu cu patinele!

-Sa nu-ti rupi gatu'

-Bine, sa mi-l rup !




Statusuri de viata nr.17:

Intra o fata in biserica un bou ai pune piedica striga popa din altar boule nu fi magar deci id meu mariogiani80 caut o iubita




Statusuri de viata nr.18:

Daka ai vointa poi muta munitzi din lok!!!

Daka ai creier ii, lasi akolo ka nu te deranjeaza cu nmk!!!:))))




Statusuri de viata nr.19:

paulika, te iubesc si pe tine te doresc; dar sa stii ca din ce zic, te-amagesc ca pe-un pitic...




Statusuri de viata nr.20:

every girl can be a princess,.....da' noi baietii printzi n-am putea fii?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu