Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Te iubesc in stil gabanna ca esty dulce ca bomboana

te iubess in stil armani k sa moara toti dusmanii

si cand noaptea n-am ce face te iubesc in still versace ,

sa stie id meu mariogiani80




Statusuri de viata nr.2:

Te iubesk si fara tine nu pot sa traiesk orikat as incerca




Statusuri de viata nr.3:

de agatat




Statusuri de viata nr.4:

Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus… te-asi iubi!!! ”




Statusuri de viata nr.5:

INIMA MI-A FOST FRANTA DE O FATA PE CARE NU O MERITA




Statusuri de viata nr.6:

Iubirea nu a ucis niciodată...doar oamenii, ...nebunii,... ucid în numele ei.




Statusuri de viata nr.7:

Daca te iubesc, ce ar putea sa se intample intre noi, decat o iubire maxima; te-am iubit, te iubesc si te voi iubi toata viata, chiar daca tu nu mai simti nimic pt mn , voi incerca sa trec cu totul peste asta , dc cand ma sarut cu el simt ca ma sarut cu tn,... cand ma ia in brate te simt pe tn si inbratisarea ta calda si adorabila. As vrea sa te rog ceva,... scrie pe cerul innorat ca ma iubesti, intr-o inimia mare sa scrii: te iubesc Ciprian de la Anca ...... i love you my heart :X




Statusuri de viata nr.8:

Stiu ca vrei dar nu poti:x

Cum vrei tu asa vor toti:x:*:P




Statusuri de viata nr.9:

Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand ?!



...........................................................................................................................................................................................................................................................




Statusuri de viata nr.10:

Acum ma gandesc la tine,

Azi simt ca te sarut,

Iarta`ma ca ti-am zis Adio,

Iar tu ai plecat din sufletul meu.

Azi simt ca te ating

Iar Joi simnt ca iti soptesc

''TE IUBESC''!:X




Statusuri de viata nr.11:

am inteles atatea lucruri de la tine, am invatat ce inseamna iubirea, am gasit fericirea.....iar eu am naruit toate visele noastre inconstienta:(:(:( as vrea ca increderea ta in mine sa revina, as vrea sa dau timpul inapoi, dar stiu ca totul e in zadar...tot ce vreau e sa ma ierti...am gresit...nu pot traii fara tine...fara dragostea ta...te iubesc




Statusuri de viata nr.12:

Nu ti-am zis "la revedere"

Atunci cand ai plecat

Dar cu ochii plini de lacrimi

Dupa tine m-am uitat ...




Statusuri de viata nr.13:

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv




Statusuri de viata nr.14:

Era Bula si cu Strula. Intr-o zi stateau de vorba si Bula ii spune lui Strula. Eu ma duc in oras imi caut ceva de facut ca m-am saturat sa stau la tara... Dupa cativa ani se intoarce Bula in sat cu o motocicleta ultimul tip, Strula il vede de la distanta si fuge repede in casa strigand. Mama, mama, uite Bula are o teava in fund, paraie si face fum.




Statusuri de viata nr.15:

te iubesc bla blka bla

:))




Statusuri de viata nr.16:

Cand iubesti trebuie sa si glumesti dar sa nu te bufneasca rasul cand saruti =))




Statusuri de viata nr.17:

de dragoste




Statusuri de viata nr.18:

N-accept intre noi regulamente,...

Lasa loc doar pentru sentimente.




Statusuri de viata nr.19:

A iubi un fotbalist e un lucru foarte trist.........dupa ce te-a sarutat, si-a luat mingea si-a plecat.




Statusuri de viata nr.20:

sa nu -mi scrii pe adresa de acasa, ci pe cea pe care-am sa-ti-o spun, pe adresa cimitirului comun, ca e mai sigura si mai frumoasa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu