Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Dragostea adevarata este cea care se uita greu.




Statusuri de viata nr.2:

Prietenia e o floare care are trei petale ... iubirea, fericirea, iar a treia despartirea !




Statusuri de viata nr.3:

baietii sunt frumosi...dar si mincinosi...iti spun multe si marunte... numai ca sa te sarute...




Statusuri de viata nr.4:

iubeste cand esti iubit ....nu dupa ce iubirea lui a trecut ......si dak il intrebi daca te iubeste, sa-ti spuna,.... direct, nu cu alte cuvinte........:((:((




Statusuri de viata nr.5:

Iubirea o simti atunci cand e cazul....Dar daca iubesti . iubeste ca sa fi si iubit...... Dar nu tot timpul e asa....




Statusuri de viata nr.6:

Vrei bani? Banii n-o sa cada din cer!

Vrei prieteni? Invata sa vorbesti sincer!

Vrei respect? Invata sa respecti,sa oferi!

Trebuie sa meriti tot ce ai!Sa castigi, nu sa ceri!




Statusuri de viata nr.7:

traieste, bucura-te, fii fericit, distreza-te, prieteneste....indragosteste-te, iubeste, stimeaza, casatoreste-te, iubeste si mai mult, daruieste viatsa! ...ca doar facand toate astea simti ca traiesti!!!!!!




Statusuri de viata nr.8:

te iubesc.te doresc,doar la tn ma gandesc...




Statusuri de viata nr.9:

Cum e cand persoana iubita te ignora?...

Cand cel pe care il iubesti pe alta o adora?...

Inima iti plange si nu sti ce sa faci...

Iti vine sa urli dar te abti si taci!!!....




Statusuri de viata nr.10:

stiu cand sa rad,stiu cand sa fiu suparata, stiu cand in ochii lui sa fiu cea mai importanta fata




Statusuri de viata nr.11:

Te iubesc,te ador, esti ca lumina ochilor,ca o floare care nu se mai ofileste niciodata, pentru ca am castigat dragostea ta.




Statusuri de viata nr.12:

ah!ce mama ai avut tare frumos te-a facut...de m-ai amagit pe mine sa fac dragoste cu tine...




Statusuri de viata nr.13:

alege ce iubesti si apoi iubeste ce ai ales




Statusuri de viata nr.14:

Ai ochii ca doua stele ...esti lumina vietii mele....si gura ca o capsuna...e mancare cea mai buna; iolanda




Statusuri de viata nr.15:

Erai apatic, deprimat

Cand prima oar' te-am salutat;

Tu-n gand cu fosta,

Nici nu m-ai observat,

Si-acum .....ma cauti disperat

Crezand k am plecat;

.............................

Io-s tot aici...

TU nici acuma nu m-ai observat!




Statusuri de viata nr.16:

Te voi iubi mereu ,chiar dak tu nu ma vei iubi eu voi trai cu tne in gandul meu :X




Statusuri de viata nr.17:

si-a'nceput de ieri sa cada manuale, carty pe strada




Statusuri de viata nr.18:

I love you to death...I




Statusuri de viata nr.19:

i love coffe

i love tea

i love you

and you love me




Statusuri de viata nr.20:

Pentru mine nu mai exista Ingeri...Exista doar demoni si monstrii....In sufletul meu acum este o lupta intre bine si rau ....Esti o fire puternik ..lupti....Degeaba MEREU Binele invinge rau indiferent cat de greu imi e sa te vad suferind in inetriorul meu .....:-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu