Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Datorita temperaturilor scazute,va anunt cu lacrimi in ochi,o tragica disparitie,azi,mi-a murit PULA !!!Ceremonia de inhumare va avea loc maine,prezenta fiind obligatorie cu un buchet de flori pentru a jeli si a pupa mortul,dar pentru a evita aglomeratia de maine,cei cu inimile frante de durere,pot sa vina din acest moment !!!Am o singura rugaminte,jeliti putin,pupati mult si pastrati-va calmul !!!




Statusuri de viata nr.2:

poezie poezie pula mea e de hartie dak ar fi din ciocolata ai mancao tu pe toata:))




Statusuri de viata nr.3:

Do not disutrb=nu deranja....invatzati oameni buni

X(




Statusuri de viata nr.4:

nu e bine...sa fumezi ...sa bey.... sau sa injuri.......bagami's p**a miam scapat tigarea in sticla cu bere




Statusuri de viata nr.5:

cand te duci la brutarie,mergi in curu gol de se stie




Statusuri de viata nr.6:

ai lipsuri? atunci daca nu ai te invat eu cu vreo doua palme sa vezi ce lipsuri ai




Statusuri de viata nr.7:

Ma doare capul....ma doare-n cur ca ma doare capul! :))




Statusuri de viata nr.8:

hai sa profitam de ceea mai minunata vacanta de iarna




Statusuri de viata nr.9:

1,2,3,4,5,6,7,8,9......10.moama cati prosti imi citesc stausu




Statusuri de viata nr.10:

Iau Viatza In Gluma Sa Nu Ma Ia Ea IN P**a




Statusuri de viata nr.11:

AM TALENT SI MARE STIL ..... FATA..... SPATE ........ SI ......... PROFIL!




Statusuri de viata nr.12:

nu am fitze nu am tupeu dar stiu sa ubesk mereu




Statusuri de viata nr.13:

am invatat ca duteaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde o poti pierde :)




Statusuri de viata nr.14:

In Romania ar trebui sa crape toti barbatii de la gripa porcina!




Statusuri de viata nr.15:

stii dc blondele nu ajung primele jos cand se arunca de pe bloc ?????? pt ca sunt parasute




Statusuri de viata nr.16:

Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini cool in fatza casei:salvare,pompieriicsi politia!!




Statusuri de viata nr.17:

pt ca imi pasa de tine ....esti patetic..!!!!




Statusuri de viata nr.18:

foaie verde lobozica

iti dau ignor intr-o clipa




Statusuri de viata nr.19:

ce shmechere sunt fetele cumintzi ,le plac baietzii rai............:x:x:x:x:X:X:X:




Statusuri de viata nr.20:

Nu sunt rea sunt smecherita Si stiu sa ma fac iubita Hai sa facem o incercare Sa vedem care pe care



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu