Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Dragul meu iubit

Sincer si timpit

Iti trimit din departare

O tigae si-o caldare

Si in semn ca te iubesk

Drept in cap ti le trantesk!!!!!




Statusuri de viata nr.2:

EL ii cumpara iubitei un inel cu rubin. Ea zice:

-Vai iubitule, nu trebuia!

A doua zi el ii cumpara un Viper.Ea zice:

-Vai iubitule, nu trebuia!

A treia zi ii cumpara un prezervativ.

Ea exclama:

-In sfar-shit…




Statusuri de viata nr.3:

m-am casatorit cu un barbat tampit eu ii spun sa inchida usa el se joaca cu matusa,eu ii spun sa inchida geamul el se joaca cu ligheanul!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri de viata nr.4:

Regele padurii, Leul,a aflat ca Regina sa, Leoaica, a fost violata. A doua zi Regele a dat ordin sa fie aduse toate animalele padurii la El....apoi o intreaba pa Leoaica :

- Cum a aratat violatorul?

- Mic,cu blana mare si urechi lungi.

Se uita toate animalele la Iepure, da' Iepurele de acolo zise:

-Ooooo....ce-a incurcat-o Magarul:)):))




Statusuri de viata nr.5:

Vine Bula la magazin si intreaba:

-Aveti paine?

-Nu!

-Cand aduceti?

-Dupa ce pleci tu=)))




Statusuri de viata nr.6:

hai sa dam mana cu mana ca maimuta cu banana , hai sa ne imbratisam odata ca o floare si o musca, hai sa bem un pahar de apa ca o broasca




Statusuri de viata nr.7:

sus in deal in cimitir stau skeletiii tati in sir, daca-mi zici ceva tu mie, eu te fac pa lok mumie..




Statusuri de viata nr.8:

In dragoste nu conteaza... banii, ci nr lor...:)):))




Statusuri de viata nr.9:

eu: stii de cand ne cunoastem noi?

tu: de cand?

eu: de la cutremur, cand ne tineam de aceeasi caramida.




Statusuri de viata nr.10:

stau in curtea scolii cu prietena mea; dintr-o data spun eu: S-a UITAT LA MN ,

si face ea:

-esti proasta,IP S-a UITAT LA MN :))




Statusuri de viata nr.11:

iubi..... can' intri da-ti doua palme si iesi




Statusuri de viata nr.12:

Schimb coala A4... Pe Audi da acelas tip...




Statusuri de viata nr.13:

SUNT ,dar dak imi citesti statusul, NU'S :d:);)




Statusuri de viata nr.14:

Pana dai de un Fat-Frumos 'tre sa saruti multe broaste...




Statusuri de viata nr.15:

-Hai,sa dam mana cu mana,cei cu 4 la romana,si cu 2 la geografie,...da-o draq de kimie@@@@!!!!!




Statusuri de viata nr.16:

ce s-ar face lumea fara idioti ...te-ar avea pe tine




Statusuri de viata nr.17:

Culmea nesimtirii-sa impingi o baba pe scari si dupa aia s-o intrebi dece se grabeste




Statusuri de viata nr.18:

..... nu cumva linia dintre normalitate si nebunie devine tot mai subtire?




Statusuri de viata nr.19:

Injurate-as sa te-njur!



Shi





Sa moara BiBi 7 ani !!!!!!!



:)):))




Statusuri de viata nr.20:

iubita mea de di'nainte, ti-am tras un pumn, ti-am scos un dinte, dar toata viata voi regreta ca nu ti-am scos si o masea, esti frumoasa ca , camila , imputita ca gorila, parul tau ca coada vacii, cand te vad ma apuca dracii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu