Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Cică regula de aur e să iubeşti, că ţi se va întoarce. Dar ce anume,......că şi palmele se întorc peste figuri.




Statusuri de viata nr.2:

X,....prea slab,

Y,....prea gras,...

El,.....prea bun,....

Gustul adevarat al banului il simt acum!!!




Statusuri de viata nr.3:

Sant o mika finetze de fufe invidiata..de zdrente copiata:-p




Statusuri de viata nr.4:

du-te...cu poezia ta, pe strada toata lumea poezia-i mafia!!!




Statusuri de viata nr.5:

baaaa,......shi dak-mi spuneai k

io-s nebunu' ce trage cu tunu' noaptea la unu......

nu m-ash fii suparat;

ma doare.... k m-ai ignorat




Statusuri de viata nr.6:

...~ Eu `pot sa Am o Lume intrEaga La dEgetU mic ... Dar `pentru tn**** ;) un alt Deget Itii dEdiC !! ... :-$




Statusuri de viata nr.7:

Sa stai singur intre 4 pereti, s'astepti minuni.

Sa asculti de altii si sa crezi in minciuni...

Sa fii nervos dimineata ca e iarasi luni!!...




Statusuri de viata nr.8:

nu-mi mai intrati in gosti k fac remont




Statusuri de viata nr.9:

Cine-i harnic si munceste are tot ce vrea.....cine-i smecher si chiuleste are tot asa.




Statusuri de viata nr.10:

...dak zambetul meu ...starneste interes...atunci...thu esti un pervers...:))




Statusuri de viata nr.11:

Ti-a luat Dumnezeu mintile,....sau extraterestrii,....sau poate nici n-ai avut?




Statusuri de viata nr.12:

de ce vaca?

cu ce-o fii greshit saraca

de-o compar mereu cu tine

cand ea vrea assha putzine?




Statusuri de viata nr.13:

Suntem prieteni de la gradinita,....nu crezi ca ne-ajunge?




Statusuri de viata nr.14:

persoanele nu se critica dak nu se stie povestea lor !!




Statusuri de viata nr.15:

am cazut intr-un abisssss.....

sa vad lumea, am sanse putine,

totusi, topografia locului

imi permite mai multa profunzime!




Statusuri de viata nr.16:

Sa nu crezi ca nimanui nu-i pasa de tine,........incearca sa nu-ti platesti vreo 2-3 rate.......si ai sa vezi!




Statusuri de viata nr.17:

esti toata-un zambet fatal,....crezi ca-i prostesti pe toti,...

te-seli,......

in mintea TA esti doar un personaj central




Statusuri de viata nr.18:

super...ce sa zik,.:O




Statusuri de viata nr.19:

La inceput.... spuneai c-ai sta cu mine si-n coliba,..

K m-ai iubi neconditionat,

............

Acum,....tu crezi k-s fraier,

Nu vad k nu-ti mai e de-ajuns

Nici cheia de la un palat?........

K n-am platit designerul sa ti-l fii aranjat!




Statusuri de viata nr.20:

I\'m impressed! You've managed the almost impossible.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu