Statusuri:DND noi

Statusuri DND noi nr.1:

dnd ma dau cu,curu pe razatoare k pe topogan by al3x




Statusuri DND noi nr.2:

DND....frec menta online......:D




Statusuri DND noi nr.3:

Ultimul care ma deranjat e inca dat disparut




Statusuri DND noi nr.4:

c plm avetzy... nu vedetzy ca is DND?




Statusuri DND noi nr.5:

dnd ca brb ca am trb




Statusuri DND noi nr.6:

DND... ma uit la Diaconescu cim se freaca cu Elodia.. ;)




Statusuri DND noi nr.7:

Taci acolo ca n-am chef de tine ... DND




Statusuri DND noi nr.8:

Poti sa mori ca nu-mi pasa !




Statusuri DND noi nr.9:

DND....dau cainele cu parfum




Statusuri DND noi nr.10:

DND...ma bronzez la lumanare ....




Statusuri DND noi nr.11:

DnD...Mananc cascaval stricat=))




Statusuri DND noi nr.12:

Abonatul Yahoo Messenger nu poate fi contactat

Incercati mai tarziu

Sa vedetzi ce ig frumos primitzi




Statusuri DND noi nr.13:

DnD ma cert k pixu dak e ceva buzzz




Statusuri DND noi nr.14:

DnD am scris ,, DA Bou Nu A Citit"




Statusuri DND noi nr.15:

bla bla........stiu sa cantttttttttttttttttt....esti viatzaa meaaaaaaaaaaaaa..iubirea mea iubirea mea iubirea mea esti cosmica




Statusuri DND noi nr.16:

dnd plecat cu melcu la vecina sa se cace nu deranja se sperie




Statusuri DND noi nr.17:

dnd....k dak nu va bag p totzy in spitalz




Statusuri DND noi nr.18:

DND ...Fac POzE ELoDIeI duPa CaReE PLiMb OiLE Cu LEsA ...apoi sunt si mai busy tre sa fac baye la pork si sa tunt calu... asa ca dnd...




Statusuri DND noi nr.19:

Deranjeaza-ma si dupa aceea iti spun jumatate din BIBLIE in termenii mei........si INCEP CU MATA!!!




Statusuri DND noi nr.20:

"Lasat la mine in pace FUCK teme ... ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu