Statusuri:DND noi

Statusuri DND noi nr.1:

DND lol( la o laba)




Statusuri DND noi nr.2:

Nu ma f**e cu \"Buzz\" ca-ti f*t io cu tot neamul tau...DND




Statusuri DND noi nr.3:

DnD.......fac pipi....nu ma deranjati ca......




Statusuri DND noi nr.4:

DND la politie ....am omorat o musca.... nu ma asteptati fac 10 ani inchisoase :|




Statusuri DND noi nr.5:

DND...imi aleg statusu......




Statusuri DND noi nr.6:

daca nu raspund...inseamna ca mi-a mancat pisicu mouse-ul...cu ocazia asta va dau de stire ca mi-am luat pisic garda de corp...pt ca stau intr-o zona cam periculoasa...va multumesc anticipat pt intelegere...!




Statusuri DND noi nr.7:

dnd ma uit cum se f**e Coaca cu ELODIA in cimitir dupa crucea lu bunicamiu




Statusuri DND noi nr.8:

DND...e ziua mea....daca e ceva poti sa-mi spui La Multi Ani!!!




Statusuri DND noi nr.9:

Daca vrei sa vezi cum arata Centrul Pamantului da BUZZ ca sa vezi cum zbor cu tine cat ai zice peste! DND...




Statusuri DND noi nr.10:

STF..SMS..FMM..NU INTELEGI??..//).//\\/.//).




Statusuri DND noi nr.11:

DND ...Ma gasiti in Dictionar la litera B




Statusuri DND noi nr.12:

dnd... spal vaca pe dinti




Statusuri DND noi nr.13:

DND fac matreatza




Statusuri DND noi nr.14:

prison break :X:X so DND k in Sona ajungeti =)￿
DND -Ultimul care ma deranjat este inca dat disparut




Statusuri DND noi nr.15:

Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : ?DND?




Statusuri DND noi nr.16:

Frunza verde // Rug de mur // Deranjezi, o iei in c*r.....




Statusuri DND noi nr.17:

....DND ..mi-a fatat pisica 4 vitei..




Statusuri DND noi nr.18:

sunt la masa ....... mananc seminte




Statusuri DND noi nr.19:

ce te uiti asa!!!!! nu vezi k n-am status????




Statusuri DND noi nr.20:

DND incerc sa numar o bila:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu