Statusuri:DND

Statusuri DND nr.1:

DND ca dau cu mine-n tine




Statusuri DND nr.2:

dnd.....daca dai buzz sau mass dau ignore..asa ca vreau sa stiu cati respecta regula




Statusuri DND nr.3:

caut o scobitoare k mi-a ramas pofta de mancare intre dinti...DND!!!




Statusuri DND nr.4:

Nu va deranjati sa ma deranjati.




Statusuri DND nr.5:

jet! jet cu spuma ca te sparg sa moara mama lui garcea!




Statusuri DND nr.6:

Afara-i frig si inorat in casa busy sunt de lustra calcu-i spanzurat dai un buzz te-am spart




Statusuri DND nr.7:

cum sa nu mori de invidie ca am cel mai atare status:BrB...:P:X:*




Statusuri DND nr.8:

DnD...ma c*c ssss




Statusuri DND nr.9:

brb plecat in bahamas (la un gratar)




Statusuri DND nr.10:

Unii nu inteleg sa nu ne deranjeze pe cei cu DND sau BUSY




Statusuri DND nr.11:

Ai observat cum la moolte statusuri apar chestii d genu' "DND f*t mushte"... io o s-o zic altfel :DND mut fuste!




Statusuri DND nr.12:

jUSt a liTTle Bit BUSy




Statusuri DND nr.13:

dnd..scriu la mate...nici nu stiu ce tema am:))




Statusuri DND nr.14:

dnd ..... nu ma deranja, ca deja ma deranjezi uitandu-te la statusul mew




Statusuri DND nr.15:

Cred k radarul meu emotional e in pana de curent...




Statusuri DND nr.16:

dnd numar 3 bile




Statusuri DND nr.17:

||))||\\||||)) - Exersez aruncatul cu privirea de la distanta!




Statusuri DND nr.18:

//)) //\// //)) sunt alergic la gay:D




Statusuri DND nr.19:

dau ignor la toti fraierii




Statusuri DND nr.20:

nu deranja k iti tai familia:P:P:)) (by Catalin Botezatu) :))=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu