Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

fetelor le plac mieii marii




Statusuri facebook nr.2:

mi-as tine eu gura,.....

dar uneori, intreci masura!




Statusuri facebook nr.3:

Fie Ioane,....

O despartire fara fasoane....




Statusuri facebook nr.4:

Cu toata stima si respectul meu , iti doresc un sincer "La multi ani" si sa ne traiesti 1.000 de ani. (Status de Paste )




Statusuri facebook nr.5:

DND Nuu deranja, ma joc cu vecina!




Statusuri facebook nr.6:

OFF! pana desfac cureaua fac pe mn:))




Statusuri facebook nr.7:

pe inserate ma uit pe geam si vad doi ochi albastri; ma intreb cine e..... speram sa fie un print, printul viselor mele;...ies la geam, deschid usor .. totul mi se paru roz,.... un vantuletz bate usor si imi flutura parul si vad o pisica mieunand:))>?...uite printul:)):))




Statusuri facebook nr.8:

te iubesc si te ador ca pe-o roata de tractor




Statusuri facebook nr.9:

Pumnul este partea de bataie flexibila care iti muta maxilarul si rasp la intrebarea " Mai vrei?"




Statusuri facebook nr.10:

nu injur, nu fumez, nu scuip, nu beau...pu, fir-ar sa fie... ca mi-am scapat tzigara-n bere......




Statusuri facebook nr.11:

FOAIE VERDE SOLZI DE PESTE,... UITE FRAERU, GANDESTE!!!




Statusuri facebook nr.12:

Paaaa




Statusuri facebook nr.13:

decat in rai singur mai bn in iad cu prietenii




Statusuri facebook nr.14:

Bula, la ora de romana,...primeste ca tema sa compuna o scrisoare; intrigat se ridica si-i spune profesoarei:

-Doamna,....eu nu mai scriu de mult scrisori,...k am internet!




Statusuri facebook nr.15:

dc merge olteanu cu roaba prin beci .....ca sa invete sa mearga cu metroul prin bucuresti:P:P




Statusuri facebook nr.16:

de dagoste




Statusuri facebook nr.17:

Cu bucata mea de paine .....te-am facut sa-tzi schimbi dantura.




Statusuri facebook nr.18:

DND,......antrenat intr-o campanie de strîngere de emoţii de la fraieri.




Statusuri facebook nr.19:

Test la lb.romana:carti caiete deschise intre voi si ghozdanele jos




Statusuri facebook nr.20:

pe mare este folosit transportul nazal! plzzzzzz vot plzzzzz vot



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu