Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

Scrisoare catre Profesori



1.Au trecut multi ani de cand nu mi-ati frecat nervii....Si sper ca nu o sa ma cautati sa m-i frecati..

2.Sunt linistit.....Asta pana ma gandesc la VOI!

3.Azi e ziua mea buna pana cand o sa vina ploaia in 5 minute!

4.Am multa energie in mine ceea ce as vrea sa o am pana va omor....

5.Digestia nu mai e o problema......M-am cacat ceea ce faceam indigestie cand erati langa mine....

6.Acum nu mai am emotii....Ceea ce eu aveam cand ma trecea cacatura pe mine cand imi dadeati teste....

7.Acum am crescut mai mare....Ceea ce eu,pentru voi nu eram decat un dop-de-cur de mic.....

8.Azi miros frumos....Ceea ce voi imi deadeati parfumuri de rahat cand erati langa mine.....

9.Azi am ochii caprui...Ceea ce va multumesc ca v-ati cacat in ochii mei verzi cand ati crezut ca au crescut tufe sau boscheti in ei....Si ati crezut oarecum ca sunt toalete naturale....

10.Azi m-am uitat in oglinda si ma vedeam printz.....Ceea ce cand ma uitam la scoala in oglinda ma vedeam un mare bou!




Statusuri facebook nr.2:

...;):))D.N.D. mause in baie nu dati buzz ca se sperie si se ineaca...;):))




Statusuri facebook nr.3:

Trei lilieci pe un balcon...

Zboara primul liliac...Se intoarce cu sange la gura...Ceilalti al intreaba:

-Ceai facut ma

-Vezi ceata aia de oi de acolo...Leam omorat pe toate!

Zboara si al doilea liliac...si asta vine plin de sange...sar ceilalti:

-Ceai facut ma?

-Vezi ceata aia de vaci de acolo?Leam omorat pe toate!

Eeee zboara si al treilea liliac...vine plin de sang...sar ailalti:

-Ceai facut ma?

-Vezi turnul ala de la biserica?Pai...Eu nu lam vazut!




Statusuri facebook nr.4:

ma cac pe ia si pe avrea sa ca ma doare-n cot ca e prea de tot ca sa-n vatat la laudat ca si caini la latrat




Statusuri facebook nr.5:

ptr sanatatea dvs nu evitati consumul de bautura si gagici...




Statusuri facebook nr.6:

cumpar droguri pentru relati sunati la 112/955 ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului!!Rog seriozitate




Statusuri facebook nr.7:

VOAIE VERDE CAP DE PESTE UITA PROSTU CUM CITESTE!!!

:))




Statusuri facebook nr.8:

sthiti kre e culmea aniverarii.....

sa scrii p coliva "la multi ani!"......=))=))=))




Statusuri facebook nr.9:

Bine e sa fi sanatos...dar mai bine prost...




Statusuri facebook nr.10:

culmea prostiei:sa inchizi lumina si sa aprinzi lumanarea sa te uiti daca s-o inchis lumina!




Statusuri facebook nr.11:

cand ten'cur amea pulica poti sa bei bere la sticla?




Statusuri facebook nr.12:

cine crede`n tine crede si in mine cine crede`n mine nu mai crede`n tine....dar mai crede`n masa ca citit statusul asta:-p




Statusuri facebook nr.13:

knd eram mik si mergeam la o nunta babele ma luau de obraji si imi spuneau:la's k'ti vn si tie randul aku ma'm facut mare sh knd merg la o mormantare iau babele de obraji si le zik la's k'ti vn si tie randul




Statusuri facebook nr.14:

foaie verde solz de peste uite prostu cum citeste ha ha :P




Statusuri facebook nr.15:

opritzi planetaa!!...vreau sa cobooor!!




Statusuri facebook nr.16:

cand DUMNEZEU a zis ... sa file lumina ... electrica a spus .....teapa fraiere ...




Statusuri facebook nr.17:

boc, boc, boc, la usa ta

dracu' vrea sa-ti dea ceva

boli marunte sa te-mbeti

si cu ele sa te-neci.

si iti da lamaie

sa capeti si....




Statusuri facebook nr.18:

fata e fata pana fata si cind fata,fata fata.




Statusuri facebook nr.19:

uitel teteo pala mic vezi ko sa gasesti in haus spunzurat de mouse ciririp cirupcipcap da discheta ka te bat si dami 4 mb sa pprind un obite




Statusuri facebook nr.20:

o profesoara f sexy,frumoasa shi aranjata de doar 24 de ani e la primul an de predare....intra in clasa....toti baieti se indragostesc pe loc,shi incep toti sa se ia la bataie,care sai duca o floare....fetele raman uimite cu gura cat barba lu domn,parinte....se uita bn,bn...dar nu gasesc nici un defect la prfo....profa cand vazu cum se uita fetele,uimite,furioase,geloase,shi gata sa o bata,zice:ce e???numi sta bn ceva???shi se uita bn pe ea sa vada ce e?! shi o fata ambitioasa ii zise: ba va sta totul f bn-pre bine u curava.shi sar toate fetele sa o bata pe profa......shi pana la urama cn nu se bate din clasa?????e boule ca nu sti.................e prova boule----ea nu se bate-------ea e batuta......-.........



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu