Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

i love you

i like you

i need you

ai vrea uh!




Statusuri facebook nr.2:

meaiu




Statusuri facebook nr.3:

Treci la smesh!

:))




Statusuri facebook nr.4:

vine bula la scoala...

bula:buna ziua. Va rog sa ma scuzati dar am uitat sa imi fac tema.

doamna:te iert bula dar sa nu se mai intample!

bula:ok!

doamna:bula, dar ai vazut filmul acela de 10 ore cu fata aceea?

bula:daaaaa....a fost cel mai mistooo!

doamna:vezi ca azi e continuarea...sa spui iar ca ai uitat..ai inteles?




Statusuri facebook nr.5:

era odata bula,maimuta,pilotul si strula...

dintr-o data s-a terminat benzina:))

zice bula:pentru viata si popor eu ma arunc din avion...

zice pilotul:pentru viata si popor eu ma arunc din avion...

zice strula:pentru viata si popor eu ma arunc din avion...

am mai ramas maimuta..

ea zice...

pentru viata si popor eu fac pipi-n rezervor:))=))




Statusuri facebook nr.6:

haioase rusesti




Statusuri facebook nr.7:

daca dau buzz o sati para rau e bunica si nu stie sa umble la caluclator siti va da igg




Statusuri facebook nr.8:

a fost odata un profesor si un elev.profesorul il intreaba pe elev daca vede padure. elevul ii raspunde ca nu vede din cauza copacilor************************




Statusuri facebook nr.9:

dnd...unde i unu nui putere la butoiul plin cu bere undes multi puterea creste si butoiul se goleste




Statusuri facebook nr.10:

stii care e cel mai bun vin? vin la tine ! si cel mai prost vin ? vii degeaba!:D




Statusuri facebook nr.11:

foaie ferde de castan u esti catar eu mis bostan




Statusuri facebook nr.12:

de ce a murit melcul?

sa uitat in priza!!!=))




Statusuri facebook nr.13:

ma uit la luna te vad pe tine ma uit la soare te vad pe tine ma uit in zare te vad pe tine. da dute dracu din fata mea




Statusuri facebook nr.14:

Batranul:doctore am 81 de ani si nu mai pot face pipi

Doctorul:lasa k ai fakut destul in astia 81 ani




Statusuri facebook nr.15:

bai frate daca tu crezi ca o fata te iubeste esti nebun .....

ea vrea doar sa iti ieie banii



cateodata esti dus de valul pizdei mati:>:))))




Statusuri facebook nr.16:

fetele imi bat la geam dar n-aud am termopan




Statusuri facebook nr.17:

sttt astept sa fete pisica vitei:)) esti un bou de numi dai vot:)))) boule




Statusuri facebook nr.18:

la inceput nu te iubeam...aqm te iubesc ca la inceput..:)..sa ma pish p ea d viatza m am saturat de ea...offf eshty viatza mea iuby:))




Statusuri facebook nr.19:

mutu ii spune surdului k orbu se uita la ei :))))




Statusuri facebook nr.20:

u sti ce inseamna sa iubesti?....nu ma intreba pe mn...ca eu sunt?...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu