Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

cine rade la urma inseamna k nu sa prins de gluma!!!!!!!!!:P:))




Statusuri facebook nr.2:

la cat de repede alergi te cronometrez cu calendaru:)):))




Statusuri facebook nr.3:

Barbatul e o comoara,,asa ca trebuie... INGROPAT!!:))




Statusuri facebook nr.4:

dak ai impresii scuteste-ma sunt deja satula de ale mele:P




Statusuri facebook nr.5:

Uuuuuuuuu!!!Am ametit!?!

Opriti planeta vreau sa cobor!!!:))




Statusuri facebook nr.6:

culmea fizicii:---un cal putere pascand pe un camp magnetic/. .........




Statusuri facebook nr.7:

sunt in padure dupa ghebe




Statusuri facebook nr.8:

femeile st k franele de dacie te lasa cand ai mai mare nevoie de ele...




Statusuri facebook nr.9:

Mr. Proper, face ce tie nu iti place (teme,curat,se duce la scoala etc. )




Statusuri facebook nr.10:

daca morcovul e bun pentru urechi...de ce nu poti vorbi la telefon? by SHOBO




Statusuri facebook nr.11:

Colo sus in cimitir,

Joaca noaptea morti-n sir,

Daca faci mijto de mine,

Fac un loc si ptru tne,

Eu vampir, Tu dracula,

Eu sug sange, Tu sugi p**a,

Eu cais, Tu lamaie,

Eu dau fructe, Tu iei M*ie




Statusuri facebook nr.12:

inteligenta ma urmareste...da io-s mai rapid




Statusuri facebook nr.13:

viatza e frumoasa merita sa mori




Statusuri facebook nr.14:

scuza-ma te rog,daca sunt prea insistent,dar tu esti drog si eu sunt dependent




Statusuri facebook nr.15:

vrei sa fii fosta mea prietena?




Statusuri facebook nr.16:

ce statusuri aveti mha:))=))=))....fati fakt filozofi fara sa stiu io=)))=))))=)))?




Statusuri facebook nr.17:

Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi sa te duca putin mintea...




Statusuri facebook nr.18:

Vand ciorapi cu Mp3 player si chiloti cu harddisk pe sata2 (500gb)12.000 rpm.




Statusuri facebook nr.19:

trm 3 capace de sicriu la adresa cimitirului belu,si potzi cashtiga o excursie in rai,si un sicriu gratuit cado cadooooo....:))




Statusuri facebook nr.20:

Cand stapanul nu-i acasa, Sar pe geam si intru-n casa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu