Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
Haiii, deranjeaza-ma!....Incerc sa fac rahatu' praf!




Statusuri faine nr.2:
>
Un fleac,...

Contati voi pentru mine

Cat galagia gastelor din lac...




Statusuri faine nr.3:
>
foaie verde de bihor tu dai buzz eu dau ignor si te sterg asa usor!




Statusuri faine nr.4:
>
As fi vrut sa te uit dar n'am putut kci uh esti mereu in mintea mea, in tot ceea ce fac!! Ma uit pe fereastra, te vad pe tn ma uit la mare, te vad pe tn, ma uit la un lacul luminat de stele, te vad pe tn, ma uit la munti, te vad pe tn,... dar stii cv?? Da-te drq din fata mea k vreau sa vad natura nu fata ta!!!!!!!



by MiHaElA




Statusuri faine nr.5:
>
Cred ca că tipele se imbracă mai mult pentru alte tipe!

............(k pt EI nu-i neaparat necesar)




Statusuri faine nr.6:
>
Far tine sunt la timpul trecut.

Am incercat...dar n'am putut sa te uit!




Statusuri faine nr.7:
>
Care-i secretul succesului?.....

Sinceritatea.....fiindca odata ce poti sa te prefaci, ai reusit. ..




Statusuri faine nr.8:
>
Mi-a dat viata cu capul de pereti si abia m-am trezit ......da' totusi,..e atat de frumos sa traiesti si sa incepi din nou,....da' sa-ncepi foarte repede.




Statusuri faine nr.9:
>
Dnd cu vaca la spalatorie




Statusuri faine nr.10:
>
sunt prost da nu sunt cautat




Statusuri faine nr.11:
>
Je t’aime,

Je t’adore,......

si vous allez,

.... je vais mourir




Statusuri faine nr.12:
>
ma las in voia soartei,.....de parca ash avea de ales...!




Statusuri faine nr.13:
>
Dc m-ai inlocuit cu-altcineva?

Cum ai putut sa-mi faci asa ceva?

Cum crezi k ma simt eu,

Cand te vad cu ea mereu?




Statusuri faine nr.14:
>
Nu incerca sa iti petreci timpul cu cineva care nu e dispus sa si`l petreaca cu tine!....Ar fii un timp mort, iar tu, n-ai mai fii TU!




Statusuri faine nr.15:
>
DND...dezaxat din nastere!......Nu-ncerca sa ma echilibrezi!




Statusuri faine nr.16:
>
Nu stiu unde am gresit.... poate ca te-am intalnit... sau poate ca te-am iubit; as vrea sa vii sa-mi spui unde am gresit.




Statusuri faine nr.17:
>
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Statusuri faine nr.18:
>
dragostea,......e cand ASHA,.....cand asha,....tRa LAla...TrAlALa...




Statusuri faine nr.19:
>
Cu ce litera incepe persoana iubita?....daca ai curaj pune liera la avatar....eu deja pun o litera:P...scz de mass...si eo l-am primit :P




Statusuri faine nr.20:
>
te iubesk te iubesk te iubesk



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu