Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

cand eram tineri eram ca doua flori,mai ales eu...akm cand suntem batrani suntem k doi kkti,mai ales tu




Statusuri faine nr.2:

daca ati vazut vreodata in epoca noastra un elefant cu trompa paroasa sa stiti ca nu va musca......




Statusuri faine nr.3:

m-am nascut inteligent ... scoala m-a prostit :D;)




Statusuri faine nr.4:

Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fatza casei:Politzia,Pompieri ji Ambulantza!!!




Statusuri faine nr.5:

CULMEA CULMILOR: sa stingi lumina,sa aprinzi chibritul,sa vezi daca sa stins lumina... [ByY ^hiDDeN^^]




Statusuri faine nr.6:

POEZIE POEZIE P*** MEA E DE HARTIE DACA'AR FI DE CIOCOLATA ATI MANCA'O VOI PE TOATA:)))




Statusuri faine nr.7:

Toţi imi citeste statusul dar nu stiu de ce ?!




Statusuri faine nr.8:

~dak uh plangi....plang sh yo,...dak uh razi ...rad sh yo....dak u sari pe balcon ....yo rad in continuare.....hy hy hy!~




Statusuri faine nr.9:

ai vazut,dar n-ai avut;o sa-l ai,dar n-o sa-l vezi............(sicriu):D




Statusuri faine nr.10:

imi aduc aminte cind eram tinar o zana ma intrebat ce vreau : sa am memorie buna sau p*** lunga , adevarul este ca nu mai tin minte ce am ales ...




Statusuri faine nr.11:

Auzi.? da-mi si mie un beep sa vad dak am credit! by Americanu'




Statusuri faine nr.12:

Colo sus in cimitir

Stau mormintele in sir

Daca faci mishto de mine

Fac un loc si pentru tine




Statusuri faine nr.13:

culmea culmilor:Ar fi culmea sa o sti si pe asta




Statusuri faine nr.14:

te iubesk te doresk

dute draq k glumesk

esti urata k o cioara

ochii tai ma baga-n boala

parul tau k coama vacii

cand te vad m-apuk dracii




Statusuri faine nr.15:

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care…




Statusuri faine nr.16:

Ma uit la luna....luna-i sus...ma uit la boi...si boii nu-s...ma uit la punga...punga-i goala...ma uit la p..a...si nu se scoala...:)))




Statusuri faine nr.17:

Copilul:mami cand erai mica mergeai la scoala?

Mama:da!!da de sigur!!

Copilul:Si eu cu cine stateam?!




Statusuri faine nr.18:

Erau 3 cai ...unu alb...unu negru...si unu mai incolo ... :))




Statusuri faine nr.19:

unde dragoste nu e nu e nici moarte :))




Statusuri faine nr.20:

Exita doua tipuri de oameni eu tu si restul lumi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu