Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

Ce te uitzi la mine ca la felu 14 ??




Statusuri faine nr.2:

Foaie verde taina cura apa`n beci....fetele de varsta mea are mobila...fier de calcat becuri....uite`asa esti tot o zgoanda :D ;))




Statusuri faine nr.3:

Je m'apelle Vasile Mure

Je veni de la padure

Je gasi nevasta'n pat

Se randez vouz cu'n alt barbat

Cand je prepare ciomagu,

Mon amie sarise gardu

Il tombeau dans la urzici,

Sur son cur numai besici.




Statusuri faine nr.4:

te iubesc...stii cat de mult?...100%...glumeam...doar vroiam sa vad ce zici...




Statusuri faine nr.5:

Dute tare vino lent

Pt mn n-ai talent

Dute lent si vino tare

Pt mn n-ai valoare




Statusuri faine nr.6:

Intr-o zi in clasa copii cum erau atenti la ore era linijte.

Dintr-o data se auze cva..se uite copii si toti:OOOOO

Da de acolo PROSTU[profu'] ce va mirati ma ca projti:)) e doar un avion:))




Statusuri faine nr.7:

esti plin de jmecheri ca veceul de harti




Statusuri faine nr.8:

nimeni nu ramane virgin viata ne fu**e pe toti:))




Statusuri faine nr.9:

DND!!! pazesc frigideru




Statusuri faine nr.10:

mereu mi-am dorit sa merg intr-un drick....eu sofer si u pasager:))




Statusuri faine nr.11:

Zice Bula catre Strula

-Esti smecher mai Strula???

-DAAAA

-Atunci da`ti un cap in gura!!!




Statusuri faine nr.12:

-Pe turbosistem (available)

-Număr bani (busy)

-la Miss Piranda (stepped out)

-Întorc caseta şi vin (be right back)

-Îmi aştept dedicaţia pe Taraf (not at my desk)

-Ascult muzică la telefon (on the phone)

-Duşmanii pândeşte (invisible to everyone)

-Blestem şi plâng (offline)




Statusuri faine nr.13:

la toti dusmanii mei le doresc 3 super masini in curtea casei.......politia,salvarea shi pompierii




Statusuri faine nr.14:

o doamna se plange la un medic:

-in fiecare dimineata am o durere ascutita in frunte.

-cam la ce ora?intreaba medicul.

-cand imi beau ceaiul.

-ati incercat sa scoateti lingurita din cana?




Statusuri faine nr.15:

Femeia este o comoara....de aia trebuie ingropata!!!!




Statusuri faine nr.16:

Vin'o Mama Sa Ma Vezi /Muncitor La Spatii Verzi




Statusuri faine nr.17:

mama m-a nascut printesa.....dar viata m-a facut perversa!:)):))




Statusuri faine nr.18:

baiat cu masina caut fata cu benzina!:))




Statusuri faine nr.19:

apoi cate mandres in sibiuuuuuuuu,sincer sa va spun nu stiu




Statusuri faine nr.20:

culmea mizeriei:sa faca pureci paduchi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu