Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
Baaaa..mi-am pierdut gheata...caut-o la tine in fund ca sigur e acolo




Statusuri faine nr.2:
>
toate sunt frumoase




Statusuri faine nr.3:
>
"Thu o sa strigi sh yo n-o sa aud

Thu ai sa plangi, eu am sa rad,

DaR nu vreau sa uiti cam fost candva

Intamplator in Viata ta o Inima ce te Iubeaaa.aa" :x:x...:-(:-((




Statusuri faine nr.4:
>
Mergi pe drum cu masina si intalnesti o femeie, o minge si o rata; ce calci?? Bineinteles , calci ............FRANA!!!!!!!.............




Statusuri faine nr.5:
>
Uite, se naste un moment

In care trebuie sa fii cat se poate de-atent

Vine chiar in fatza ta

Ia'o de mana si ofera'i toata dragostea ta:):):)))







Spune'i doar ce'i place ei

Ca doar asa vei profita si vei avea tot ce vrei

Spune'i numai ce vrea ea

Ia'o de mana si usor du'te spre camera ta




Statusuri faine nr.6:
>
ea il vrea si eu il am




Statusuri faine nr.7:
>
StIi, Io nU BeAu aPA Ca Mi-E FrICA ca rUgInEsC:(((((((((




Statusuri faine nr.8:
>
Lacrimi de iubire tot ce am de la tine,am ca amintire cand mi-e dor de tine...




Statusuri faine nr.9:
>
destinul face cartile iar noi jucam, riscam, trisam...




Statusuri faine nr.10:
>
Dnd.....privesc la voi cu maxima detasare,

Credeam k..... dar nu, nici capul nu ma doare!




Statusuri faine nr.11:
>
DnD...La pascuttt...:)):P:P:P




Statusuri faine nr.12:
>
Stiti dc unii oameni sunt negri?

Ca a fost barza in concediu si i-o adus cioara=));)




Statusuri faine nr.13:
>
mistoo;(




Statusuri faine nr.14:
>
fiecare lacrima din fiecare clipa fara tine arata cat de greu imi este ca nu esti langa mine. . . fiecare zi fara tine este un labirint al disperarii si imi este frik de clipa cand voi ajunge la caputul rabdarii. . .credeam ca vom fi impreuna mereu si ca nu voi stii cum este sa imi fei greu dar acum singuratatea ma inconjoara . . .nu mai pot nu mai vreau sa ma mai doara. . .ma gandesc la ziua in care ne-am cunoscut si plangand imi dau seama ca tine de trecut. . .as vrea sa mai existe si acum usa spre fericire deschisa dar totul s-a terminat ca o carte citita si inchisa. . citesc mereu un rand ramas un \"te iubesc\" rimis intrun mesaj. . .ma gandesc ca doar mam amagit ca nu mai iubit ci doar mai mintit. . . sufarinta mea va trece iar iubirea ta rea va fii rece. . .iubirea ta a fost un joc care ma ridik si ma cobora . . . pretuind iubirea ta ca pe o comoara ,dar fara sa vreau miam rezumat viata la tine si la tot cew insemni tu pentru mine. . .




Statusuri faine nr.15:
>
Indiferenta venita din partea persoanelor pe care le iubesti nu este bine primita de nimeni! by ralukiubita[id]




Statusuri faine nr.16:
>
in padurea cu alune aveau casa 2 pitici , vine Bula si le spune dnd sunt fraerici!




Statusuri faine nr.17:
>
dragostea se naste din priviri, creste pe buze si moare in lacrimi




Statusuri faine nr.18:
>
nu vreau sa fiu prizonier in viatza mea!.....M-ash plictisi!




Statusuri faine nr.19:
>
Curios, dar simt cum dezamagirile imi dau o satisfactie ascunsa!....Inseamna k am avut iluzii foarte mari!




Statusuri faine nr.20:
>
Dnd,...incerc sa ma simt bine cu mine insumi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu