Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
Vreau sa sti ca eu pe TINE TE IUBESC 4ever :X



By Cryssa666...:)




Statusuri faine nr.2:
>
Fac ce vreau ca-i viata mea ... te rog nu ma supara ca te pleznesc candva...... nu ma supara ca-i belea....viata mea s-a risipit odata cu iubirea ta......crystyna_pisicut_sexi




Statusuri faine nr.3:
>
vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea insa doar cand ma vei gasi o sa realizezi ca ai cautat ceva ce a murit demult; imi pare foarte rau ca s-a terminat asa dar nu-s eu vinovata ca m-ai parasit si ai gasit pe alta ....fericirea ta pentru mine conteaza foarte mult si n-as vrea sa ti-o distrug; te rog un singur lucru|: nu uita de aniversarea mea ......de la iubirea ta...




Statusuri faine nr.4:
>
...... ))))))).......Iubirea mea pentru tine e neconditionata, odoras, esti singura fiinta pentru care traiesk!!!




Statusuri faine nr.5:
>
Oltul trece printre munti, eu te rog sa nu ma uiti, ca nici eu nu te-oi uita, pana Oltul va seca,




Statusuri faine nr.6:
>
te iubesk moolt...:x.




Statusuri faine nr.7:
>
De-o fi sa mor

Sa nu ne mai intalnim

In gropa mea sa arunci un trandafir

Tarziu de tot cand tu ma vei uita

Doi mortii dintr-un mormant

Te vor striga

Va plange atunci

Intregul cimitir

Iubirea mea

Si micul trandafir

:x:x:x:x:x:x:x:x:”>:”>:”>:”>:”>:”>




Statusuri faine nr.8:
>
buna,sunt eu, iti scriu pt noapte buna, vise de aur si iti multumesc pt frumoasa zi petrecuta impreuna cu tine; dormi linistita si gandeste-te la mine pt ca maine voi pleka si tu o sa fii departe de mine.




Statusuri faine nr.9:
>
cand sunt cu altu in brate imi amintesc de tine,... cand il sarut pe altu,... ma gandesc ca te sarut pe tine..




Statusuri faine nr.10:
>
dak parerea mea conteaza,

de ce-ash face ceva kre nu ma intereseaza?




Statusuri faine nr.11:
>
ce tampenii




Statusuri faine nr.12:
>
Ce,.....lady Gaga e moft pe langa freza shi tzinuta ta!!!




Statusuri faine nr.13:
>
Tu stiai ca mor dupa tn,.... ai jucat teatru cu mn, akm eu sufar, dar o sa vina si randul tau si atunci o sa fie prea tarziu. Mi-am dat seama prea tarziu cn ejti dar nu-i nimik, din greseli se invata,nu e totul pierdut.




Statusuri faine nr.14:
>
Te iubesk " Ilie"esti viata mea...(L)




Statusuri faine nr.15:
>
la inceput nu il iubeam acum il iubesc k la inceput




Statusuri faine nr.16:
>
nu cred ca-ti va fii greu sa pleci,....ca si marul copt se desprinde mai usor de pe ram




Statusuri faine nr.17:
>
off, suparat sunt..... si iarasi m-am certat cu soarta




Statusuri faine nr.18:
>
te sarut in vis,

te sarut in scris,

te sarut in gand,

dar pe buze cand?




Statusuri faine nr.19:
>
te iubesc asa cum esti , dar tu pe mine ma iubesti?




Statusuri faine nr.20:
>
Sa nu plangi iubirea mea, ca ma doare inima, c-am sa plec an tari straine dar las inima la tine...am sa iau cu mine, o poza de-a ta, cand mi-e dor de tine sa ma uit la ea...daca ma iubesti ma vei astepta, la piept cu o poza de-a mea:(:(( =(( Cisy



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu