Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
Tu te poti indoi?? Eu nu, k nu-s asa de flexibil k tn!




Statusuri faine nr.2:
>
Ce vezi tu nu-i zapada....is fulgii unui inger ce-si desfrunzeste din aripi albul arctic....

shi asta pentru tine,....pentru noi!




Statusuri faine nr.3:
>
Ar fii cazul sa-ti spun ce vorbesk pe la spate oamenii despre tine: ....K ai spate frumos!




Statusuri faine nr.4:
>
te iubesc, te doresc, du-te la altu..... ca glumesc!




Statusuri faine nr.5:
>
Daaaaaaa......traiesk o viatza FARA FARD!




Statusuri faine nr.6:
>
azi nu




Statusuri faine nr.7:
>
cand tzi-e greu shi cand tzi-e dor,.....

sa bei apa de izvor ,

cu 60% clor...




Statusuri faine nr.8:
>
Viatsa are Farmecul Ei :x ! Azi te invaluie in Parfum de Fericire :) ! Maine...:-j Itsi Ofera o alta Dezamagire :| !




Statusuri faine nr.9:
>
Si eu iubesc un baiat cu ochi caprui, il cheama Cosmin si st indragostita de el de 3 ani...... knd l-am revazut in clasa a V-a, mi-am dat seama k el e viata mea ...... am fost impreuna 6 luni si ne-am despartit din cauza k vb doar la telefon si ne vedeam numai sambata si duminika; .... acum suntem intr-o clasa, eu tot il iubesc dar el nu mai simte nimik ptr mn; TOT CE IMI DORESC E SA MAI FIM MAKR ODATA CE AM FOST ........ptr cei care nu ma cunosc sunt madalina si am 13 ani.... dya_little_




Statusuri faine nr.10:
>
Stie bine ca il iubesc

Stie bine ca il doresc

Iar luni il voi sufoca de tot:))

te besc, ma:PP:




Statusuri faine nr.11:
>
Stiu ca ma iubesti,de dragostea nu mai imi pasa, am plekat pe drumul mheu, tot ce-a fost in urma, lasa....




Statusuri faine nr.12:
>
Nu mima smekheria,....k nu tzyneeee

Eshty degeabaaa....




Statusuri faine nr.13:
>
-vrei nr de la urgente?......Uite, o7********!

-parca era mai scurt!

-e de la pizzeria *****,......oricum ajung la domiciliu mai repede decat politia sau salvarea!




Statusuri faine nr.14:
>
ce rost are sa traiesti daca viata nu e cum vrei tu?




Statusuri faine nr.15:
>
Deranjaza-ma si vezi cum iti canta dracii live!




Statusuri faine nr.16:
>
Imi pare rau k te-am facut prost, ratat si descreierat,.....cand tu,

esti doar biet nataru,....adesea inselat....




Statusuri faine nr.17:
>
atunci kand un prieten te tradeaza inseamna k in toti acesti ani in kare ti-a fost prieten, s-a prefacut sh te trada in fiekare minut, in fiecare ora in fiecare zi.....:(:(:(:(:(:(:(




Statusuri faine nr.18:
>
In linistea serii

Ma gandesc la noi

As vrea sa imi intorc privirea

Dar nu pot....RAMAN CU AMINTIREA




Statusuri faine nr.19:
>
dnd ies k vaca la un suc in oras




Statusuri faine nr.20:
>
misto



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu