Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

opriti planeta vreau sa cobor




Statusuri faine nr.2:

doi betiveni umblau pe strada.unul in genunchi,iar celalalt se tinea de gard:ha,ha mergi in genunci.ce tot razi atat vezi tu cand o sa se termine gardu:)




Statusuri faine nr.3:

EU vampir iar tu drecula...

Eu sug sange, tu sugi p**a




Statusuri faine nr.4:

elodia nu e moarta e pe invisible datii buzz!!!:))




Statusuri faine nr.5:

am klabuci la buci deci nu baga nasu ka dai de bulbuci pe buci




Statusuri faine nr.6:

Eu Mananc , Tu Te Fu**




Statusuri faine nr.7:

brb ..plecat cu vaca la benzinarie:))




Statusuri faine nr.8:

era odata o baba care avea un caine pe care il chema BAGADANC si intr-o zi hotii o vrut sa o violeze pe baba..si striga baba BAGADANC..dar defapt il chema pe caine.....si hotua inteles altceva




Statusuri faine nr.9:

te iubesk sariti`ar ochii pe peretii zugraviti dak ma inseli cu alta eu te fac cartofi prajiti:)):)):))




Statusuri faine nr.10:

grea e viata si pustie cand te trezesti din betiie




Statusuri faine nr.11:

Mori! Eu am murit de mult....!!!




Statusuri faine nr.12:

Trista-i viata si pustie cand te caci si n-ai hartie




Statusuri faine nr.13:

Sus pe deal in cimitir stau mormintele in sir dak faci mijto de mn fac un loc si pt tn tu vampir si eu DRecula eu sug sange tu sugi pula




Statusuri faine nr.14:

care este cea mai rea soarta a unui caine ? Basescu!




Statusuri faine nr.15:

dap hai ca mai lasat rahat

rahat de rahat,ca**t de ca**t.




Statusuri faine nr.16:

ce te uiti ma freaca-mi-ai menta.......




Statusuri faine nr.17:

Hai in Mercedes,Hai In avion si sa aparem pe cocalari.com..hai langa merces ca vreau sa te pozez ,sa te pe hi5 si sa te comentez...




Statusuri faine nr.18:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mine fac loc si petru tine:X




Statusuri faine nr.19:

nu beau nu fumez nu injur bagamias p**a miam scapat tigarea in bere




Statusuri faine nr.20:

alerg dupa frigider ca imi e foame :))0



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu