Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

acadele, acadele,.... mor fetitele dupa ele... acadele, acadele,....=))))))




Statusuri faine nr.2:

Dnd mama la calc nu da-ti BUZZZ ca se sperie=))nu votati va roog




Statusuri faine nr.3:

Zi-mi haios-funny pe olteneshte!




Statusuri faine nr.4:

Sunt obosit ,..da' multumit;

Inseamna c-am muncit!

Am am respirat, am incercat, am tastat, am jucat, am injurat, am reluat, .......

Astea-s chestii care m-au epuizat!




Statusuri faine nr.5:

Afara ninge linistit

Si-n casa arde mama ,

De lustra-i tata spanzurat

Iar eow ma tai cu lama ;

Shy fratii mei sunt morti demult

Mai bin’ de-o saptamana,

Shy stau intinshy pe jos asha,

Shy nimeni nu-i aduna....




Statusuri faine nr.6:

uita-te cat mai poti ca o sa-l schimb!




Statusuri faine nr.7:

Da....unde am ramas?...asa...si cum spuneam...cand m-am trezit nu mai dormeam. =))




Statusuri faine nr.8:

Cu lacrimile tale mi-ai spalat picioarele................................. Acum adu-mi un stergar......Iar tu da-mi un vot...




Statusuri faine nr.9:

culmea economiei: sa speli hartia igenica dupa folosire




Statusuri faine nr.10:

vreau un baiat cu okii albastri




Statusuri faine nr.11:

HEEEEIIIII ......!!! Pentru ....... albe , grase și frumoase, avem mesaje haioase !




Statusuri faine nr.12:

Urmatorul care da buzz! il f*t in gura si ii smulg maxilarul!




Statusuri faine nr.13:

Adriana in cimitir: bea mici manka bere .....si vede ka vine unu mai schelete zice scheletele

Scheletele: auzi mamika ia da si mie sa beau 3 mici si sa manank 2 beri

Adryana: Sorry mosu exzista magazin :))))))))))




Statusuri faine nr.14:

vara eu ca bouu stau la poarta si astept a vina iarna




Statusuri faine nr.15:

foaie verde solz de peste uite prostu qm citeste




Statusuri faine nr.16:

ce e pumnul pumonul este parte de vorbire care iti misca maxilarul de la loc si te intreaba mai vrei?




Statusuri faine nr.17:

noapte buna...somn usor...s ma pupi in curisor b-)




Statusuri faine nr.18:

acolo in inima exista cv... dar inca nu s-a descoperit ce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri faine nr.19:

Spaca-n cap tigaran gura stau pe net ma doaren pula:)) by dumi




Statusuri faine nr.20:

culmea acrelii:sa sufli la magar in xxxx pana iti vine acru in gura



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu