Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

sunt la cimitir imi reglez moartea...dnd saºu tiºo aranjez si tie




Statusuri fitoase nr.2:

cum ai putut sa ma inseli:((?:(( nu inteleg;(( cnd te prind te calc in picioareX(panaramo;)) by rubo




Statusuri fitoase nr.3:

liniste in grajd k dau cu furca!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D:D




Statusuri fitoase nr.4:

te iubesc........te doresc.............

dute drek ca glumesc




Statusuri fitoase nr.5:

da ce mai faci .... te-ai suparat ..... nu ma tunde cu briciu lu bunicu .....ce mai faci

???




Statusuri fitoase nr.6:

Azi, am pus scaunul la masa si am inceput sa scriu:



Dragul meu iubit prost si zapacit afla de la mn ca da naiba in tn



Te-am vazut la abator erai legat de un picior si stateai asa frumos ca un bou si ca un prost



Te uitai in lung la mn cum treceam pe langa tn si mai fi rugat pe mn sa te salvez si pe tn



Final.....=))=))=))




Statusuri fitoase nr.7:

Dak jmecherii ji curvele ar fi fosforescentzi....atunci orasul nostru ar fi Las Vegas!!:P:P:P




Statusuri fitoase nr.8:

Esty frumoasa ca zambila

sI URATA CA CAMILA

Knd te vad ma prind dracii

Mancate-ar varcolacii



Te iubesc de nu mai pot

Si de tine ma doare-n cot

Nimic nu are sens fara tine

Ca e in limbi straine




Statusuri fitoase nr.9:

Stii....???Mi s-a racit funduletzul ....Nu vii sa mi-l incalzesti??:DD:DD uhu




Statusuri fitoase nr.10:

cu capu'n nori cand aterizez va anunt si pe voi:))




Statusuri fitoase nr.11:

ma duc sa il chem pe freacami-o




Statusuri fitoase nr.12:

Unii se cred zdrentze , dar cand colo sunt fenomene }{ :))))))))))))




Statusuri fitoase nr.13:

exista ceva ce nu pot sa va spun ca am fost la mare




Statusuri fitoase nr.14:

pamantul este facut din nimic, omul este facut din pamant :))




Statusuri fitoase nr.15:

Injuratura Talibaneza :

God damn it .......no no i mean Allah damn it :))




Statusuri fitoase nr.16:

Invisible - only Elodia can see me




Statusuri fitoase nr.17:

Daca Elodia ar fi vie.......ar face toamna struguri




Statusuri fitoase nr.18:

daka'tzi dau una!!!!!! ai sa fii singurul din rai in scaun cu rotile :D:D:D:D




Statusuri fitoase nr.19:

montez sutiene:)):))




Statusuri fitoase nr.20:

Daca ai fi un deget de la mana mea dreapta m-as scobi cu tine in nas toata ziua ::)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu