Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

ce face o blonda in desert?... sterge praful:))




Statusuri fitoase nr.2:

Nu Am Bani De Status !!!!




Statusuri fitoase nr.3:

sunt sukar si port armani

cuceresc femei cu bani

in fiecare zi am 2

ca-s maiestru in 69

merg pe strada cracanat

la 4 ace imbracat

pitipoancele toate

cand ma vad parca sunt moarte

la ziar am anuntat ca am IQridicar

vor sa ma ia acasa

sa ma serveasca dupa masa

dar eu sunt pretentios m-am nascut un mofturos

aleg una din o mie ca am valoare si tarie:))




Statusuri fitoase nr.4:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mn fak un lok si pt tn=))




Statusuri fitoase nr.5:

FOAIE VERDE DE BIHOR NU DA MASS CA DAU IGNOR!!!!




Statusuri fitoase nr.6:

de ce este greu sa fii politist????? pentru ca e greu sa fii prost:P




Statusuri fitoase nr.7:

IN padurea cu alune aveau casa doi pitici vine pupaza si spune MARSH!MARSH!IN PULA mea de aici




Statusuri fitoase nr.8:

nu te mai lega k tu mergi pe jos dar eu in craje




Statusuri fitoase nr.9:

Pentru sanatatea dumneavoastra evitati scoala temele si invatat`u...:)):))




Statusuri fitoase nr.10:

Eu sunt DRACU tu Dracula ...eu sug sange ...tu sugi p*la ..vrei sa tynem legatura...:))=))




Statusuri fitoase nr.11:

ca tn gasesc si in recycle bin...da ca mn nu gasesti nici pe google...:))




Statusuri fitoase nr.12:

am facu sex oral ......cu un caine




Statusuri fitoase nr.13:

in casuta cu alune aveau casa 2 pitici vine moartea si le spune: ba elodia e pe aici?




Statusuri fitoase nr.14:

la scoala un coleg baga mana in nas.......dar alt coleg ii zice: ai gasit petrol?




Statusuri fitoase nr.15:

Eram la ora de mate si ghici cn se aseaza langa mine...(profa de mate)ma gandec cum sa nu par fana disperata si imi vine in minte numele ei adevarat...alexandra...o caut pe Facebook si vad cai place......Ghici ce?matematika si soptesc fix casa ma auda.....-bai ce ar merge o ecuatie acuma....ma scoate la tabla imi a 3 si ne imprietenim si pe FaceBook:>:>




Statusuri fitoase nr.16:

tu ejti dracu' eu dracula

eu beau sange

tu s**i p**a




Statusuri fitoase nr.17:

mysto rau




Statusuri fitoase nr.18:

Eram in banca.Citeam.Si cine crezi ca se aseaza in fata mea?Profa de mate.Ma gandesc eu : cum sa o bag in seama fara sa tipe la mine? Si-mi vine-n minte numele ei : Elena.O caut pe Facebook,ii recunosc poza,ii umblu pe profil,pe-acolo si vad ca-i place,ghici ce?Matematica!Ce fac?Soptesc:"Bai ce-ar merge-o ecuatie acum "La fix cat sa ma auda.Bai si scoate cartea frate...Ma scoate la tabla,imi da si-un 3,ne-mprietenim si pe Facebook...Foarte tare frate .




Statusuri fitoase nr.19:

Nu furati,parlamentari nu suporta concureta....:D




Statusuri fitoase nr.20:

Ne-aM iNdRaGoStiT k DrcQ eU DE TN U DE ALTU=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu