Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

stiti cum se face laptele praf ...arunci vaca din cer:)):))




Statusuri fitoase nr.2:

o fata intra in biserica

un baiat ii pune piedica

papa striga din altar

boule nu fi magar




Statusuri fitoase nr.3:

cand eram mai mik si ma duceam la o nunta toate babele ma luau de obraz si imi ziceau: "lasa ca si uh urmezi, lasa ca si uh urmezi"....




Statusuri fitoase nr.4:

Se duce Ion la magazin:

-Buna ziua,dati-mi o paine..

-Numaidecat...va stim regimul




Statusuri fitoase nr.5:

somnoroase pasarele pe la cluburi se aduna,

si pierd nopti la rand, da-n zori,...

zic noapte buna!




Statusuri fitoase nr.6:

foaie verde sos de peste uite prostu cum citeste ce fraier




Statusuri fitoase nr.7:

Bula catre tatal lui:

B : tata, da-mi shi mie 50 de lei

T: cat mah 40???

T: ce sa faci tu cu 30??

T:ia de-aiki 20 si da-mi una inapoi!!!( id: ralukutzapisycutza)




Statusuri fitoase nr.8:

dragul meu iubit

la cap tampit

iti trimit din departare

un colac si-o lumanare

ca sa vezi cat de iubesc

cimitirul ti-l doresc




Statusuri fitoase nr.9:

avem 2 picioare pentru schimbator si frana, 2 maini pentru acceleratie si ambreaj, 2 ochi sa vedem drumul mai bine si 1 singura inima ca sa nu ne lasam niciodata de motociclism




Statusuri fitoase nr.10:

pe usha scria "director",....si-nauntru, o tipaaaa....beton!




Statusuri fitoase nr.11:

Zici k esti obosita,.... dar inca mai auzi ce spune lumea...




Statusuri fitoase nr.12:

.........am asteptat atata timp...sa ma crezi si tu nici nu ma cunoasti..:))))))




Statusuri fitoase nr.13:

inalt ca pinu si prost ca Sabinu




Statusuri fitoase nr.14:

Scoate-tzy, ba, creierul din vitrina!

:)))




Statusuri fitoase nr.15:

Iubita mea cu ochii ca cafeaua

Cu buzele ca catifeaua

Ca cand te vad ca cand te aud

Eu fac ca calu




Statusuri fitoase nr.16:

un siret de la papuc se uita in oglinda si zice......"MAMA CE SHIRET SUNT" =))=))=))=))=))




Statusuri fitoase nr.17:

Ion si Maria in pat!

Maria il intreaba pe Ion:

Ion dormi?

Nu

Ma Iubeshti?

Dorm!




Statusuri fitoase nr.18:

Lumea fără proşti ar fi un haos!




Statusuri fitoase nr.19:

DoMnisoara ,Stai aSa!

hMMM,dOmNuLe, nu ma-nerva!

DoMniSOara, te YuBeSC !

BAi, termina ca te pOcnesc! =))))))))?




Statusuri fitoase nr.20:

dnd fac of road cu rolele ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu