Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Iubirea e o suferinta, sa nu crezi niciodata in ea chiar daca e cel mai frumos lucru pe care l-ai simtit vreodata. Invata sa iubesti dar si sa fii iubit,invata sa dai dar si u sa primesti, invata sa ierti dar si u la randul tau sa fii iertat, invata sa crezi, invata sa suferi...daca iubesti pe cineva cu adevarat,... dar daca acel cineva nu te iubeste de fiecare data cand te gandesti la ce-a fost suferi,...prea muulta suferinta ca sa o duci,...ramai trista pentru totdeauna,incerci sa il faci din nou sa te iubeasca dar in adancul inimii tale,chiar daca nu vrea sa recunoasca,stii k niciodata nu il vei mai putea cucerii.




Statusuri frumoase nr.2:

daca as avea doua vieti, una ar fi mereu a ta dar cealalta ar zbura prin lume libera,... dar am doar o singura viata care ti-o dau tie, iubire:*:X




Statusuri frumoase nr.3:

Te iubesc si stii bn, dar tie nu iti pasa

Eu te plac, u nici nu bagi de seama.

Dar daca tu ai avea ceva de spus eu as fi fericita doar ca m-ai bagat in seama.

Tie nu iti pasa de loc e simt eu pt tn

si nu vrei sa intelegi ca eu te plac enorm.




Statusuri frumoase nr.4:

invata sa invingi lacrima cu un zambet chiar daca doare




Statusuri frumoase nr.5:

traieste viata...lupta cu cei care iti vor raul...iubeste pe cel care te iubeste...




Statusuri frumoase nr.6:

imi bag picioarele

in fitzele tale

.....

da',....eo-s baiat fin,

eo nu ma jok cu sentimente,

chiar dak-or fii apoi regrete!




Statusuri frumoase nr.7:

Eu ti-am alergat prin vene,ti-am suflat cu dor prin gene....

Eu ti-am upgradat sarutul,ti-am iubit necunoscutul.....

Am fost zmeul tau mereu,...sa ma tii in vant nu-i greu!

N-ai stiut sa tragi de sfori si-am cazut de mii de ori!




Statusuri frumoase nr.8:

Spune-mi, Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut!Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa-ti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu, spune-mi ca ma iubesti!!!




Statusuri frumoase nr.9:

stau si suspin, ma gandesc numai la tine, simt uneori ca sunt slabita de puteri incercand sa accept o dragoste oarba, incerc sa uit de tine dar mi-e prea greu...'is mereu cu gandul la tine, ma despart de el,.... ma impac iarasi, poate ca-l plac dar ce folos, te iubesc pe tine...poate ma iubesti la fel de mult dar daca esti departe de mine.... acum e greu dar mereu voi incerca; merci ca m-ai facut mai luptatoare, merci pentru privirile din pauze ochi in ochi intr-un timp indelungat si multumesc lui Sebi si lui Andrei ca m-au ajutat intr-un fel sa trec peste greu...

Semnat,Diana




Statusuri frumoase nr.10:

kiss for kiss,love for love,and for love,i love t you




Statusuri frumoase nr.11:

Iubirea e un inger ce zboara prin aer.....iubirea noastra'i apa ce curge'n departare:*







by DENISA




Statusuri frumoase nr.12:

Dragostea e nostalgia de ceva necunoscut in care presimti frumusete.




Statusuri frumoase nr.13:

Candva,.....puteam sa jur ca ma iubeste cu aceasi tarie cu care pot jura ACUM ca nu m-a iubit nicicand.




Statusuri frumoase nr.14:

Daca vei pleca,te rog nu uita ca am fost odata in viata ta...Stiu ca va fi greu,voi fi aici mereu,sa te tin in viata cand nu vei mai avea speranta...Tine'ma in brate si priveste-ma bine caci nicaieri nu vei mai gasi niciuna ca mine.




Statusuri frumoase nr.15:

Tu stiai ca mor dupa tn,.... ai jucat teatru cu mn, akm eu sufar, dar o sa vina si randul tau si atunci o sa fie prea tarziu. Mi-am dat seama prea tarziu cn ejti dar nu-i nimik, din greseli se invata,nu e totul pierdut.




Statusuri frumoase nr.16:

SENTIMENTELE nU POt fI PUSE PE bALANtA,

nU NE POATe dESPaRTI nIcI OdISTANtA;X

sUNtEM sUFLETE PeRECHe mEReU IN ZBOr

aM NEvOIE dE tINe ;X iNgERUL mEU PAZItOr;X!



BY dYU[baRLAD:D]




Statusuri frumoase nr.17:

hai iubire, hai cu mine, sa ma tin si eu de tine




Statusuri frumoase nr.18:

"te iubesc" iti spun acum, dar mai tarziu iti spun: "esti un bou"




Statusuri frumoase nr.19:

gelos,...ar fii gresit; ar trebui sa ma bucur ca ce-i al meu e pretios,....d'aia e asa dorit




Statusuri frumoase nr.20:

ma doare-n piept de-atata dragoste shi fum,....

nush ce sa fac?

sa ma opresc ori sa continui p-ast drum?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu