Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

te simnti bine cind esti iubita de cineva




Statusuri frumoase nr.2:

de nervi




Statusuri frumoase nr.3:

Dragostea adevarata no poti ingropa,no poti inlocui no poti uita oricat ai vrea sa treci peste cu orgoliu,ocupatii pareri no sa poata inlocui realitatea, o sati dai seama ce ai pierdut si vei regreta.......




Statusuri frumoase nr.4:

ochi albastri




Statusuri frumoase nr.5:

Te`am iubit ieri...Te iubesck azi...shy...Te voi iubi mereu!!! Besck Daavii:dd:X by:YoaNna




Statusuri frumoase nr.6:

uby mew ... imi e greu sa jtiu k sunt departe de tine , imi e greu knd jtiu ca nu ejti langa mine . dar ma bucur ca jtiu ca ma ubeshti numai pe mine , ubithu mew . inima mea bate sh fiecare bataie e pt tine , o lacrima cade , obrazul imi arde , e pentru TINE.

TE UBESK ENORM sh te voi ruga sa nu uiti asta niciodata,seara adorm gandindu-ma la tine .. iar dimineatza ma trezesc cu sperantza ca te voi gasi alturi de mine ...perioada in cre dormeam aman2 a trecut dar sper ca va reveni.

TE ADOR iiUBY.......de la ALEXANDRA ---->> ANDREI




Statusuri frumoase nr.7:

pasarile canta florileinfloresc poate ma andeamna ca sa te yubesc




Statusuri frumoase nr.8:

vreau sa sterg numele tau... aud o voce care-mi spune mereu :(




Statusuri frumoase nr.9:

daca prost esti prost ramai




Statusuri frumoase nr.10:

Nu exista in viata decat o singura fericire"Sa iubesti si sa fi iubit"pacat ca uni nu inteleg semnificatia cuvantului"sa iubesti!"£+€




Statusuri frumoase nr.11:

Te rog sa nu ma pierzi...

Te rog sa nu-mi dai drumul...

De am sa ma topesc...

cand iti simt parfumul...

...by kitty4u_eu...




Statusuri frumoase nr.12:

ochii mei vor vorbi

chiar daca buzele mele vor tacea!!!




Statusuri frumoase nr.13:

ciorba reincalzita nu este la fel de buna ca la inceput...asa e si cu dragostea...mare grija sa nu te arzi si a doua oara!




Statusuri frumoase nr.14:

° !!.DragoStea`i un DroG` usor, Te FacE Sa ZborI` Ca AllLadiN FarA` CovoR.!!°




Statusuri frumoase nr.15:

Doar tu esti floarea florilor,stapana mea pana am sa mor, dintre-atatea flori pe lume , eu te-am ales numai pe tine :-*:X:X:-*




Statusuri frumoase nr.16:

(vreau sa te doresc de 1000 de ori,vreau sa te iubesc de 10 ori,sa te vreau de 13 ori langa mine si sa te iau de o un miliard de ori)........si sa te iau langa mine de 50 de ori!.....




Statusuri frumoase nr.17:

dragostea nu este de vanzare,,ci este doar pt. cei care stiu sa pretuieask dragoste .....]asa k mn[




Statusuri frumoase nr.18:

te iubesk qum nu am iubit pe nimeni......:*:*:




Statusuri frumoase nr.19:

As vrea ca sa pot sati spun "Te iubesc" in fata....cu vocea mea....si nu prin bilete sau internet...As vrea...ca relatia noastra sa reinvie de oarece cnd team vazut pe tine am reinviat si eu...dar dupa ce neam despartit...eu mam culcat la loc...iar tu teai vazzut de drum...un drum pe care Era asezata o Plancarda la care scriia"Nu calcatii sufletele ce vau iubit caci ele seau dat viata pentruu pacatul vostru"...As vrea...sa ...ma iubestii si tu cu adevarat....sa tii la mn..chear de...e o relatie de foarte mare departare....chear de nu ma cunostii in deajuns....eu te iubesc in deajuns incat sa traiesc doar pentru tine...si stii ca daca as avea sansa sa vin la tine...as faceo....dar numai sa ma iubestii si tu......As vrea...sa lasi lumea deoparte....si sa ma alegii pe mine..pentru cateva clipe...pentru ca viata e mica....si multe sau dus....eu traiesc pentru tine....si pentru al tau opus....lumea te place pentru cum arati...eu te plac pentru ce esti...si te voi iubiii mereu...intelege ca ...fara tine...sunt un nimeni....dar cu tine...sunt....un suflet ce straluceste ca dupa un sarut de la fata vietii lui......Eu? As vrea multe...dar nus zgarcit...toate sunt legate de tine...dar singur....nu pot face nimic....si toate dorintele mele..sunt spulberate....pentru simplul fapt....ca te iubesc....iar tu nu potii face acelas lucru...Sfarsit..... 22:Februarie:2010...




Statusuri frumoase nr.20:

uneori desi corpul are o anumita atitudine,sufletul iti e ingenunchiat:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu