Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

te iubesc.....atat de mult....dar in acelasi timp......te si urasc ....atat de mult.....pa-pa....bye ....bye....bye




Statusuri frumoase nr.2:

Iepurasul meu de puls ,hai sa facem noi un dus ,amandoi sa ne udam.Ce zici iubi ne-mpacam??:-/:-/




Statusuri frumoase nr.3:

imi plake sa plang in ploaie pt ca nimeni nu ma vede((te iubesk mahh.......dati o data seama (( :((




Statusuri frumoase nr.4:

As vrea sa fiu ... lacrima ta ...

O Lacrima in ochii tai ...

De pe obraz de voi cadea...

Pastreaza`ma sau fa ce vrei ...



Lacrimile nu`mi ajung...

Oricat de mult as vrea sa plang...

Ca nu mai stiu iubirea mea..

Ce vrei sa faci cu viata mea ...



Lacrimile nu`mi ajung...

Oricat de mult as vrea sa plang...

Ca nu mai stiu iubirea mea..

Ce vrei sa faci cu viata mea ...




Statusuri frumoase nr.5:

Sentimentele nu pot fi puse pe balanta...nu ne poate desparti nicio distanta.Suntem suflete pereche mereu in zbor...am nevoie de tine ingerul meu pazitor!!!!:X




Statusuri frumoase nr.6:

Dragostea e ca o clepsidra, cand ti se umple inima, ti se goleste creierul?




Statusuri frumoase nr.7:

iubeste...=> uita + iarta = cea mai frumoasa arta




Statusuri frumoase nr.8:

if you love something let it go, if it comes back to you it's yours... if it doesn't, it never was!! :)




Statusuri frumoase nr.9:

Pentru mine, noaptea e ziua mea ? iar tu esti regina noptii mele ?.




Statusuri frumoase nr.10:

De ce nu esti aici?. Sa-mi spui cu un sarut?. Ca ma iubesti prea mult?. Sa plangem impreuna? De ce nu esti aici?. cand cerul m-a uitat?. si printre nori eu cad? Tu sa ma prinzi de mana?




Statusuri frumoase nr.11:

iubestel




Statusuri frumoase nr.12:

Am invatat sa iubesc, am invatat sa traiesc, am invatat sa urasc,... dar un lucru am uitat sa-nvat: cum sa-ti atrag atentia.....kornel golpleac ..nu uita ca eu te iubesc...marinka




Statusuri frumoase nr.13:

Nu te iubesk....nu te-am iubit...si nu imi va pasa de tn !!!.... :-j




Statusuri frumoase nr.14:

cand stau la geam , si pe cer privesc imi aduc aminte ca te

iubesc... si cand vad ca cerul e mereu noros imi aduc aminte

ca tu nu m-ai iubit... ci doar m-ai ranit, cu intentie sau nu, ai

facut-o si nu o pot uita.... acum iubesc pe altcineva.... s-a terminat, ai pierdut, nu ma mai poti avea:P

puteai fi tu acela care acum ma iubeste, care nu ma raneste,

care ma poate strange in brate cand vrea, care ma saruta cu toata dragostea:X................. dar se pare ka n-ai vrut sa fie asa... si imi pare rau ka ai ratat sansa

care ti-am acordat-o de 3 ori chiar:X.... chiar dak te-am iubit acea fata care simtea ceva pt uh a murit, acum e alta in loc care iubeste pe altcineva:X.................




Statusuri frumoase nr.15:

te iubesc dar iti dau gara;))))))




Statusuri frumoase nr.16:

Amintirea de la mine Sa-ti aduca fericire Amor,Dragoste,Iubire Niciodata despartire:X:X:X




Statusuri frumoase nr.17:

de viata




Statusuri frumoase nr.18:

Oare senzatia de fluturi in stomac , poate tine o viata?




Statusuri frumoase nr.19:

te-am iubit dar tu nu m-ai pretuit,... acum totul ai distrus si ai pierdut




Statusuri frumoase nr.20:

te-am iubit,... te iubesc si uh nu ma iubesti; cum vine asta???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu