Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

bai mam tot gandit...:-? ink sunt prea mik sa ma ard ku tn.. dar abea acum am gasit o solutie hai mai puisor sa ne ardem si noi cu bricheta :)) ( monicutza + l3on2rD)




Statusuri funny nr.2:

Foaie Verde De Cucuta M`am Besit Si`astept Sa Puta :))




Statusuri funny nr.3:

Ma scarpin la oo nu ma deranja k poate ma sperii si le sparg!!!




Statusuri funny nr.4:

LEGILE ELEVULUI: Nu isi distrage atentia, studiaza anatomia mustelor.




Statusuri funny nr.5:

foaie verde de masina dai un mass iei o basina




Statusuri funny nr.6:

DND = Dracul Nu Doarme




Statusuri funny nr.7:

bine ca sunt eu manelaru p**ii, iar voi desteptzii lumii...




Statusuri funny nr.8:

ce faci,iubita mea?

ti-am scos un dinte.

scuze e vina mea,

ca nu ti-am scos si-o masea.

esti frumoasa ca zambila,

cracanata ca gorila,

cocosata ca,camila,

scoasa de sub coada vacii!

cand te vad ma apuca draci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vot pls!;)




Statusuri funny nr.9:

Stii cum tii un prost in suspans ? ....

Iti spun mai tarziu!




Statusuri funny nr.10:

Jmecherie la cutie...:))




Statusuri funny nr.11:

Cine se scoala de dimineata,... doarme mai putin...




Statusuri funny nr.12:

Că când aud cucu cântând

Că cam așa-i cantarea

Că eu că tu că noi că voi

Că care din noi doi :)



va pup..lulu:*




Statusuri funny nr.13:

nu iubi un fotbalist ca e mare egoist ,cand e dragostea mai mare are meci in deplasare




Statusuri funny nr.14:

Inteleg ca e Luni,Marti si Miercurii..Dar De Ce Joiii..De Cee??:)))




Statusuri funny nr.15:

1000 au facut sex,1509 o fac,2087 urmeaza sa o faca numai tu stai si citesti!




Statusuri funny nr.16:

dau pepeni la curci




Statusuri funny nr.17:

iuby...cnd intri pe mess...:X:X:X...da`ti doua palme sh iesi,,,:))by MoXy




Statusuri funny nr.18:

esti frumoasa ca o cioara, ochii tai ma baga in boala, parul tau ca coada vacii, cand te vad ma iau toti dr...cii:)):))BY ALEX




Statusuri funny nr.19:

foaie verde purcelusi profesorul miroase a curci... votati-ma ;)




Statusuri funny nr.20:

daca n-ar mai exista fetele,ce-ar face baietii???? ar merge pe strada sarutand peretii:)):)):)):)) vot pls



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu