Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

am zdrobit un soricel seara pe la 10 si din burta lui am papat spaghete




Statusuri funny nr.2:

daca esti fericit nu renunta o sa mai castigi si alte zile din viata ta atat de frunoase




Statusuri funny nr.3:

nicaieri nu-i ca acasa dar mai bine-i la hotel :))




Statusuri funny nr.4:

o fetita mergea p strada shy se chinuia sa deschida o sticla d suc.vede un politist si ii spune:d-le politist ajutati-ma shy pmn sa deschid sticla va rog! la car politistu':deschideti!!politia!!!:))=))




Statusuri funny nr.5:

Care este diferenta dintr-un Emo si O maioneza ca Emo se taie cu intentie :))




Statusuri funny nr.6:

stiu ca tu stii dar tu stii ca yo stiu ?:>




Statusuri funny nr.7:

daca nu ma gasesti la paine .....cautama la oua :))




Statusuri funny nr.8:

Cate gauri poate avea o persoana????numara-le si apoi zi-mi.!..:))




Statusuri funny nr.9:

Nu pot vorbi ca am mancat ceapa...




Statusuri funny nr.10:

Draga mea chifte prajita

Tinichea hodorogita

Esti frumoasa ca o varza

Indoita ca o barza

Paru-i lins ca coade vacii

Cand te vad m-apuca dracii

Esti o floare de cicoare

Esti un bou cu capu mare

Esti o proasta si nu vezi bine

Ca eu fac misto de tine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CITESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri funny nr.11:

Thoamne...ma rog tie sami dai intzelepciune k sami intzeleg barbatu,sal ubesk sh sal iert...s am rabdare la toanele lui findk thoamne...dak imi dai PUTERE....il bat d il omor=))by narch




Statusuri funny nr.12:

dragul meu iubit,

bou si zapacit.

afla de la mine ca-n curand

intra draq-n tine

esti frumos si esti dragut

parca-i fi un pui de strut

si-ti trimit din departare

multe sticle si borcane

si ca semn ca te iubesc

drept in cap ti le trantesc




Statusuri funny nr.13:

Pilip Pong cu punga lunga si-a pilit pila pe punga punga-npila pila-n punga Pili Pong cu punga lunga...by Kamytza17




Statusuri funny nr.14:

Hey :)) azi nu sunt disponibila fak podu din picioare=))

brb k mai am putin

X:X:X:X:X

Plimba-te Nene Am o ProblemA cu Sobolanu Ma Chitie la Ureche




Statusuri funny nr.15:

Dimineata nu mananc...ma gandesc la tine...

La pranz nu mananc...ma gandesc la tine...

Seara nu mananc...ma gandesc la tine...

Noaptea nu dorm...mi-e foame!!!




Statusuri funny nr.16:

NeW StAtUs mEsSAge




Statusuri funny nr.17:

aseara m am imbatat d m a gasit mama sub pat




Statusuri funny nr.18:

te iubesc....cati bani ai la tine???




Statusuri funny nr.19:

asemanarii intre femei si masini:amandoua scapa de sub control si amandoua consuma:D:D:D




Statusuri funny nr.20:

shtire de ultima ora: Elodia si'a bagat net pe lomea cealalta si are si fibra ...:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu