Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

Uni isi iubesc asa de mult prietenele, incat ca sa nu le forjeze le f*t pe-a altora




Statusuri funny nr.2:

te`am zarit printre morminte erai tzeapan si cuminte!!




Statusuri funny nr.3:

viitorul suna bine , acat ca nu raspunde nimeni




Statusuri funny nr.4:

Inteligenta ma urmareste.....dar eu sunt mai rapid




Statusuri funny nr.5:

astia bogati fac wc-uri de miliarde si pana la urma tot se kk in el=))




Statusuri funny nr.6:

azi nu am status..am doar avata...;)




Statusuri funny nr.7:

mi-e frica!!!!oare ce se misca acolo???cine e dupa usa!!!???







elodia!




Statusuri funny nr.8:

dut3 tar3 v!no l3nt marsh! de a!ic! ca na! tal3nt....




Statusuri funny nr.9:

viata e prea scurta nu t pot astepta .. chiar dak t iubesc du-te ba in plm




Statusuri funny nr.10:

te iubesc shi te ador k pe\'un puy de curca chior:X:X:X




Statusuri funny nr.11:

dnd stau pe mess!!!




Statusuri funny nr.12:

O camila poate sa munceasaca o zi intreaga fara sea bea, eu pot sa beau o zi intreaga fara sa muncesc :P




Statusuri funny nr.13:

Un crocodil statea pe Nil si se gandea:ce p**a mea,ce p**a mea,ce p**a mea!!!Ce intereseaza pe lumea din jur....ca f*t normal ca f*t in cur....E p**a lor???E p**a mea!!!!!!ce p**a mea,ce p**a mea,ce p**a mea!!!!:D




Statusuri funny nr.14:

doctorul imi spune ca-s nebun dar vocile din cap imi spun ca nu e adevarat




Statusuri funny nr.15:

Felicitari de la www.statusuri.ro tocmai ati castigat greutatea p*** dvs in dulciuri. Pentru a va lua Tic-Tac-ul dvs inregistrati-va online.




Statusuri funny nr.16:

DAK banii nu au valoare VINDEI !!! :)):))=))




Statusuri funny nr.17:

please wait..........status under construction




Statusuri funny nr.18:

cea` mai mare pacaleala..ca femeia nu te`nsala..cand iubeste se preface..si`o data tot tzi`o face




Statusuri funny nr.19:

...::Deranjatzi:))...K altfel va deranjez YO::...>:D




Statusuri funny nr.20:

In padurea braziliana,aveau casa trei pitici

Vine Cioaca si-iintreaba:

-E Elodia pe aici?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu