Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Mi-a fost dat sa iubesc de doua ori in viata...Prima data te-am iubit pe tine...dar a fost o greseala,Iar a doua oara este k imi iubesc greseala




Statusuri haioase nr.2:

Te iubeam asa de tare dar mai dezamagit!!:((Credeam k tii la mine dar am gresit!Te voi astepta mereu dar nu toata viata..Nu stii ceea ce pierzi:((*)




Statusuri haioase nr.3:

iubi? zici ca am ochi frumosi ... stii ca se spune ca ochii sunt oglinda sufletului.... acum uitate in ochii mei si spune-mi te rog ce vezi? nu cumva te vezi pe tine?? pt ca tu esti in sufletul meu... te iubesc mai mult ca ieri si mai putin ca maine!!




Statusuri haioase nr.4:

“ As vrea sa-nnec mahnirea, Ce sufletu-mi apasa des, Sa las sa vina doar iubirea, Ce bantuie prin lanuri verzi… “




Statusuri haioase nr.5:

Te Iubesk moOlt d tot viatza meah nu pot trai fara u:(((...[:X]..




Statusuri haioase nr.6:

don't love 1, don't love 2, i love 1, who loves you




Statusuri haioase nr.7:

Amintirile dor,

Le uit usor usor

Nici un om in toata firea

Nu mi-ar cumpara iubirea.




Statusuri haioase nr.8:

Nu mai sunt cum eram...Acum zambesc, atunci plangeam... Nu te mai cred, e prea banal... Povestea e la final





[:XNevasta lu' Margelatu:X]




Statusuri haioase nr.9:

iubesc un bait care ma iubeste dar toate fetele il iubesc dar el ma iubeste numai pe mine...ele insista dar el nu prea...pt k eu sunt unik lui iubiree




Statusuri haioase nr.10:

,,De multe ori ma trezesc ratacind spre cararile amintirilor cu sufletul infipt in nori... Ce'mi deseneaza aripi si imi soptesc: "Chiar ai crezut ca poti sa zbori?",,




Statusuri haioase nr.11:

Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri haioase nr.12:

te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie..si jur nu ma mai gandesc la mine..la cat te iubesc pe tine:X:X:X by aLinuSh_a[:x]




Statusuri haioase nr.13:

Nush dc ma uitam l u Poate ca sa-mi trezesc simturile Knd vedeam k te uiti in alta partesufletul cadea in adancuri(Dar trebuie sa faci cv)Ptr k ma doare (Trebuie sa treci peste asta)Iubitule sunt ranita fara u




Statusuri haioase nr.14:

im going ....out of my head:))




Statusuri haioase nr.15:

deschid fereastra spre lumina ..esti soarele meu?...e momentul sa intri .




Statusuri haioase nr.16:

cat te iubesc eu pe tine mnu pot sa-ti arat,cand ma gandesc doar la tine, vreau sa te sarut dar nu esti langa mine.




Statusuri haioase nr.17:

Daca ai fi un fulg de nea te-as prinde in palma mea,ti-as sopti incetisor: TE IUBESC si TE ADOR! :* :* :X




Statusuri haioase nr.18:

as vrea sa te privesc o viata si un minut,as vrea sa te sarut cand toata lumea doarme,buzele dulci usor sa-ti ating si-n adierea vantului sa iti spun ce simt.sa iti spun ca te iubesc,sa iti spun ca te doresc,sa iti spun ca esti viata mea si fara vambetul tau nu pot rezista si fara glasul dulce ce il aud mereu,chear si in visul meu.




Statusuri haioase nr.19:

2 inimi ratacite in dragoste negasite....una pt alta bat...nicicand nu se mai despart.......:D




Statusuri haioase nr.20:

un copil este un inger ale carui aripi s micshoreaza p masura c ii cresc picioarele



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu