Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

in lok de data te sarut o data, in lok de titlu te sarut multiplu




Statusuri haioase nr.2:

Shi kluburile sunt teatre de razboi

In care mor unii...

(de betzi),

Iar altzii devin eroi...

(de shtiri senzatzionale)




Statusuri haioase nr.3:

e timpul ca adultii sa-si iasa din minti nu sa stea sa supere, copiii trebuie sa umble




Statusuri haioase nr.4:

Sunt o fata cu tupeu si fac numai ce vreau eu




Statusuri haioase nr.5:

Jos palaria shi respect;

Shtiu k' e greu de cashtigat,

Da vezi,.... deschide ochii:

Respectul nu-i echivalent cu-a fii bogat!




Statusuri haioase nr.6:

Internetul este singurul loc in care barbatii sunt barbati, femeile sunt barbati, iar fetitele mici si perverse sunt agenti F.B.I




Statusuri haioase nr.7:

,,Te rog sa mi-o tragi si pe fata si pe dos si, dup-aia, sa mi-o pui pe masa!’’

........... Sunt la xerox,.......ce naiba!




Statusuri haioase nr.8:

simpla in cel mai complex mod,timida cu un tupeu fantastik...zapacita in cel mai serios mod.....rea,dar totusi BUNA....:))




Statusuri haioase nr.9:

De ce te uiti asa la mine… cu ochii tristi si goi?...… Nu crezi c-ar fi mai bine… SA-I SCOATEM PE-AMANDOI?




Statusuri haioase nr.10:

hei tuh....da chiar tuh......da..da..da....tuh....aaa...hai lasa:))




Statusuri haioase nr.11:

suna o blonda la CFR:

-IMI SPUNETI VA ROG CAND PLEACA TRENUL SPRE BUCURESTI?

-O SECUNDA.......

-MULTUMESC!




Statusuri haioase nr.12:

Ma culc cu gandu' la masini bengoase, la conturi ,,grase'', la femei frumoase,.........si ma trezesc cu politzia la usa!




Statusuri haioase nr.13:

du-te tare, vino ncet, pt mn n-ai talent, ca-s fata cea mai tare, si te fac dintr-o miscare!




Statusuri haioase nr.14:

Tu zici ca nu stiu sa discut........Dar te-ai uitat macar la tine?????Uita-te la tine si apoi judeca-i si pe ceilalti




Statusuri haioase nr.15:

ha ha ha




Statusuri haioase nr.16:

Eu Nu FaC MIsTo De tInE Da DE aLtuL POate




Statusuri haioase nr.17:

Frateee..:|

Lasa piesele astea ca`s cenzurate !:)

Tu ai pt ea amabilitate :?

Pfoa...

Baa: vin`o`n`coaaa:

Vreauu sa fiu yeuu

Asa cum sunt yauu

Un derbederuuu..;x

Cica ai brigada

Si-o sa ma faca:-J

Hai las-o balta ;)

Spui c-am figuri ha ?

Asta e culmea

Esti un taran bai

Vorbesti aiurea >:P

Du-te frate si culege`o albastrea :))):-J

Cand esti cu mine

O arzi prea bine

Cand pleci acasa

Iti revii si ma injuri in rime

0731 ..restul afla tu

Suna si fa pe nebunul:|

Pai nu vedeti ca v'ati prostit?

Dependenti de STAR si CLICK

Acolo unde scrie Rock :)?

Du-te veree :)

Sunteti manipulati mintiti

Voi nu stiti ce va doriti

Tot ce vine voi haliti

La nayba,... sunteti tampiti?:|

Aveti numai favoriti :)...

Sau numai tampiti

Sau chiar si iubiti b-)

LOL :)

Nu mai lua alcool :|

Poate cazi in groapa:|

Haidi pa ;;)









house_adelina98

daca vrei sa vb ;;):X




Statusuri haioase nr.18:

Dana intra in cimitir, Mihai il pupa pe Bibil, Bibil o pupa pe Dana .....




Statusuri haioase nr.19:

Mah,.... iti vine sa urlyyyyy ?...... Eshty liber,.....strada-y a taaaa!




Statusuri haioase nr.20:

cand m-am nascut am avut de ales ce sa fiu fata sau baiat iar eu am ales sa fiu baiat pentru k e mai bine....cred eu,,,,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu