Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

eu nu sunt inger si nici sfant te iubesc asa cum sunt:X:X




Statusuri haioase nr.2:

Tu ai pielea atat de fina ,pt mine esti regina !!!:*




Statusuri haioase nr.3:

Ce nume sa'i dau zilei ce'a trecut?

Lumea sa stie cea pierdut

7 zile stranse'n calendar,

Nu fac la un loc...un sfert macar

Din ziua mea,din noaptea TA

A'nceput o 9 zi,in al 9,9 cer

I'o noua zi...

Mai frumoasa k ieri...

IN AL 9 CER!!!!:X:X:X




Statusuri haioase nr.4:

Te-as pupa dar...esty departe

Te-as starnge in brate...

Dar ma pierd knd esty aproape

As tine la tine dar..nu tin

Eu te iubesc si nu putin

Te iubesc foarte foarte mult




Statusuri haioase nr.5:

puyule cand am plekat vezi k jumatate de inima mi`am lasat`o la u...sa mi`o dai u inapoi cand ai timp.......s`au dak vlei sa o pastrezi:X:X:X.....pastreaz`o dar ai glija de ea...:)caci fara ea ...eu nu pot trai:(




Statusuri haioase nr.6:

u ejty vyata mea sufletul meu ...esty aha de stralucit de dragut de frumos...prymeste urarile mele y aceste minciuni in semn de pryetenie...




Statusuri haioase nr.7:

Hotaraste-te o data, ce tot stai sa te gandesti? Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti?




Statusuri haioase nr.8:

dragostea si cu iubirea iti formeaza fericirea, dar atunci esti fericit cand iubesti si esti iubit




Statusuri haioase nr.9:

Daca as fi apa nu as mai avea nevoie de lacrimi... daca as fi fok nu as mai avea nevoie de caldura... dak ai fi al meu nu as mai avea nevoie de nimik ...:X




Statusuri haioase nr.10:

Te iubesc din tot sufletul meu de cand eram copii si mi-e dor de tine cam 24 de ore in fiecare zi :-< :(:X




Statusuri haioase nr.11:

urasc minciuna dar mi-e dor de ea. urasc tradarea fara dor ....si il iubesc pe tradator.




Statusuri haioase nr.12:

In ziua care te-ai nascut era urat tare afara si ploua, dar plangea cerul ca a pierdut un inger :(




Statusuri haioase nr.13:

Si ca sa-ti fie pe deplin

Iubirea cunoscuta

Cand sarutandu-te ma-nclin

Tu iarasi ma saruta




Statusuri haioase nr.14:

Azi sunt un fulg pe mare,

Maine poate am sa mor..

Si iti las ca amintire,

Al meu nume trecator.




Statusuri haioase nr.15:

cand te-am cunoscut mi-a fost teama sa te plac...cand te-am placut mi-a fost teama sa te iubesc...cand te-am iubit mi-a fost teama sa nu te pierd...iar acum cand te-am pierdut,mi-e teama ka nu te voi mai avea niciodata..




Statusuri haioase nr.16:

te iubesc tali tali!

da tu pe mine?




Statusuri haioase nr.17:

The ubhe moolth

Eshty vyatza meah

Jur ca de la tine gandul nu-mi pot lua

Doar pe tine zi shy noapte te vysez

Fara sa ma mai opresk

Pentru ca eshty yubyrea meah

Vreau sa imy fyY alatury la toate

Bune sau rele sa ma ajutzy sa trek de ele

Mereu pe tyne o sa te yubesk

La altcineva nu o sa ma gandesk

Uh eshty syngurul kare my-a aratat ce e fericirea

Care my-a aratat ce e yubyrea

Doar uh shy nymeny altul

Doar uh imy apartzyy,

Shy vey fy mereu in ynyma meah!




Statusuri haioase nr.18:

dragostea e o sageata ce iti face rani de fok sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate jok, by georgiana




Statusuri haioase nr.19:

a iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta,putini stiu sa iubeasca......by mirela




Statusuri haioase nr.20:

staturi de dragoste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu